Ljuvliga liv!



Hur kan något såå litet vara såå underbart?
William är för mig, hela mitt liv. Kan inte tänka mig ett liv utan honom!
Han har varit lite dålig i magen nu på morgonen och största rädslan är naturligtvis magsjuka, MEN det har han inte. Han är jätte pigg i övrigt och leker som aldrig förr! tror helt enkelt att det beror på för mycket mat i går och massa välling i natt, det resulterade i 4 stora bajsblöjor nu på morgonen!
Han fick i sig en youghurt trots att an var jätte trött nyss och nu sover han som en stock!
Jag tänkte passa på att njuta av kaffet och lite morgon tv. Sen blir det storstädning av huset och långprommis i kylan! *Mys*

R jobbar till 14:00 i dag då han ska på synundersökning sen kommer han hem till oss. Då ska vi mysa massa!
Jag tänkte även laga god och smarrig vitlökskyckling till middag! Mums!
Ni kanske får recept senare om det är någon som vill ha dvs.

kanske lite bilder också!


Hoppas ni får en MYSIG Måndag!!


bjuder på en nyfödd William

Kommentarer
Postat av: Karoline

Ringde skistar nyligen fast då fanns det bara 3 stugor lediga enligt honom pga. rix fm i helgen. Fast vi fick ju en bra stuga nu till ett bra pris iaf :)

Postat av: Jenny

Jag vill ha receptet!! Ha en mysig dag, kram!

2009-02-02 @ 11:21:02
URL: http://jennylindstrom.blogg.se/
Postat av: Secret

Ja mer recept vill vi se, mycke roligt :)

2009-02-02 @ 11:59:36
Postat av: Theres

Tips till god mat är alltid uppskattat! :)

2009-02-02 @ 13:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback