Mitt hjärta, Mitt allt på denna jord.



Min familj, Ni är ska BARA ha det bästa. Alltid och förevigt!
Ni värmer mitt hjärta så varmt..!!

Fortare än fortast knackade Söndagen på dörren. Hur hinner ni andra med er? =] Jag gör det INTE.
Idag har vi inte gjort något speciellt. Haft en "hemmadag". Vilket innebär städa,plocka och mysa.
R har skottat HELA dagen typ. Hur mycket snö har det inte kommit senaste dygnet? Det är ju skandal!
Och vart är plogbilarna?? *Host*
Har även veckohandlat, så nu kan vi äta ännu en vecka ;) Har även köpt en ny salva till William. Han är så torr på hakan och under, säkerligen för att han dregglar såå mycket och denna kyla gör ju inte saken bättre, men vill INTE att det ska utvecklas till eksem, så nu ska jag smörja massa.

Just nu ligger mina 2hjärtan här på golvet nedanför mig på mystäcket och leker och pussas. Det är ren ochs kär lycka att se på dom från avstånd. Dom är verkligen underbara..usch vad jag älskar dom!! =]

Ny vecka i morgon, Vad har vi för planer då?
I morgon tänkte jag försöka ta mig iväg för att väga William, han har ju blivit såå stor! =]
Och tisdag är det Babysång för hela slanten. Sen har jag inge mer riktigt inplanerat, Ska försöka styra upp en träff med Carro och hennes twinboys! =]

Åh i morgon kommer min nya telefon, och jag måste beställa glasögonen!


Nu spelas Winnerbäck på Spotify och jag ska pussa på min familj! =)
Hoppas ni har en mys Söndagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! vad gör ni idag? Du är utmanad i min blogg. kram

Postat av: Caroline

Hej. Har du lust med en liten träff på onsdag kanske ? :D Skulle passa perfekt om jag kunde ta mig en tur in till dig, för Jimmy jobbar natten så han vill nog sova ostört hemma :P

Skicka ett mess eller slå en pling: 0702818617

2009-02-09 @ 16:15:59
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback