Mormor-tid!



Idag är jag och William ute hos min mamma och hälsar på. Hon jobbar 80% just nu och då är hon ju ledig lite mer än vanligt, men det tycker bara vi är bra =]
Så  idag myser vi för fulla muggar och bakar bullar! *Mummms!* William springer omkring i gåstolen och jagar både Alba,Milia och andra katten Fisen! =] Han har såå kul! Pappa kom förbi på Lunchen också för att pussa lite på William.

Robban är som vanligt i Gävle, men kommer hem runt 16, då ska vi få middag här sen åker vi hem och myser!!
I morgon är R hemma och ska plugga lite men vi ska nog hinna med en långprommis också hoppas jag!
Tänkte även gå på Kinarestaurang i morgonkväll och ta med oss William, kan gissa att vi måste ta med oss lite lekisar så han kan hålla sig lite sysselsatt =]

Näää nu ska jag mysa med pruppungen!!
Hoppas ni har en lika skön Torsdag som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback