Så var min dag!



Denna dag har varit mycket skön. Massa massa bus och lek på förmiddagen, nästan alldeles för mycket för när jag tittade på klockan var den 13:30! Och jag som skulle åka ner på stan? Hahaha, Slutade med att R fick komma hem och hämta oss, för jag skulle inte hinna ner till 14:30 då jag hade tid för synundersökning. Men eftersom min älskade Robban är totalt Bäst så var inte de något problem.
Synundersökningen gick väl sådär, mittt högeröga funkar inte alls som det ska så jag ser tydligen bara med vänster öga, kroppen funkar tydligen så, har man synfel på ena ögat tar det andra ögat automatiskt över, inte undra på att jag haft huvudvärk så länge då?! *Skrattar* Så nu har jag 4 par glasögon här hemma som jag känner mig för vilket par jag ska välja, men jag har nog redan bestämt mig. Ett par jätte jätte fina. Bild kanske kommer om någon skulle vilja.

Sen gick vi runt lite på stan hela familjen. Köpte en liten present till Theo såklart, som vi ska till i morgon, fick minsan gömma den för vi träffade på Frida o Theo på stan. Köpte även ett par jeans tights, mycket fin och billiga.
Efter det gick vi på videoteket och hyrde hela 3 stycken filmer. Så nu vet ni vad vi har för planer för kvällen!
Ska strax ge William sin nattgröt och natta honom, sen ska vi slå ner våra rumpor i soffan för att slå igång första filmen, till en stor påse gotta! =]


Så var min dag! Hoppas eran var minst lika bra! =]

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja vad ska vi ta och hitta på då? :D Kanske ses hos dig eller mig? :)

Postat av: mli

Usch, jag måste också ha glasögon. Men det är en utgift för mig som jag inte gillar, lägger hellre pengarna på annat :P Men jag börjar sakta inse att jag måste införskaffa mig ett par brillor.

2009-02-06 @ 19:41:41
URL: http://mlish.se
Postat av: Ida

Hej! Du kommer att känna skillnad när du blir van dina glasögon! Jag fick det för ca två år sedan och jag har sällan problem med huvudvärk nu. Det tar lite tid innan man blir van trycket på näsan och öron osv, men man vänjer sig snart:)



Angående ditt tidigare inlägg så vart jag så förvånad över vad den där människan hade skrivit, jag vart tvungen att gå tillbaka och läsa själv vad denne skrivit. Jag tycker inte att du gör något fel när du väljer att operera dig. Man gör ständigt val i livet för att må eller känna sig bättre och mer bekväm med sig själv. Att göra detta val är helt personligt och om man har en åsikt kan man hålla det för sig själv, vad man tycker är bra för en själv är inte samma för alla. Som medmänniska måste man förstå detta. Jag önskar dig all lycka till med din operation och hoppas att den går bra.



Ha en mysig filmkväll nu med R! Själv ska jag ta med ett glas vin och titta lite på Gossip Girl.

Kram/ Ida

2009-02-06 @ 20:40:23
URL: http://idamaris.blogg.se/
Postat av: Jenny

ååå...jag vill också ha glasögon! Tror jag ska gå och kolla, kanske har någoot liiitet fel. Ha en mysig kväll. kram

2009-02-06 @ 20:41:36
URL: http://jennylindstrom.blogg.se/
Postat av: Mamma Till Tea

Mäh , de var ju någon som gjorde så på min oxå en gång och herregud ja vart as ledsen .men den personen slutade då min syster skrev att hon skulle kola upp adressen och när en annan kom in o sa att den dära personen skriver runt till alla en massa dåliga kommentarer. så trakiskt ! såg karln idag swischade förbi charm ! Haha .. trevlig filmkväll ! puss o kram

2009-02-06 @ 20:51:20
URL: http://tnilsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Man får hoppas att denna person kommer till sans och slutar med elaka inlägg.



Nu mår hon bra igen:) Det var lite kritiskt ca 24 h efter anfallet, men nu är hon helt återställd. Jag hoppas att hon inte får kolik igen, men har de en gång haft det så ökar chansen markant att få det igen. Får vara noga med vatten, mat och täcken.



Hade bra idag! Kram

2009-02-07 @ 11:06:23
URL: http://idamaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback