Tänder på G?



Jag misstänker att Williams gaddar är påväg.. Men eftersom det är första tänderna så vet jag helt enkelt inte.
Han bajsar ovanligt mycket och ofta. Han är väldigt lättretlig men inte på dåligt humör. Han är näst intill omöjlig att söva på kvällarna och dom sista nätterna har han sovit jätte oroligt. + att han har slutat med välling på morgon och kväll och börjar nu även trillskas med den på natten? Kanske gör det ont i tandköttet? Jag vet faktiskt inte, han tillåter inte att jag kikar i munnen heller. Denna Babydjungel av olika saker =]

Idag har vi haft en lugn dag, eftersom William krånglat heeeeela natten så jobbade R bara kortdag i dag. När han kom hem tog vi en lång prommis till Skönsberg till BVC och vägde vår lilla kille. Kanske fel ordval för liten är han inte längre. Han väger nu 8160 gram. Sånna gånger inser man att han verkligen håller på bli stor min älskling.

Efter det åkte vi till Babyproffsen för att köpa lite saker. Bla saker så vi kunnat barnsäkra hemmet. Den lille rackarungen älskar nämligen att dra ut alla lådar och köksluckar och rätt vad det är så klämmer han sig, men nu kan han inte det längre ; )  också har vi säkrat alla eluttag m.m. Så nu kan miljoner ungar krypa runt här utan att skada sig ; )
Sen köpte vi lite mer "dreggel lappar" dom är verkligen toppen, så slipper alla kläder bli dyblöt av all saliv.

Min telefon kom INTE i dag. Blev lite besviken men vad ska man göra? =] Den kommer säkert i morgon.
I morgon är det även dags för lite Babysång. Herregud, känns som vi var där i går? veckorna går för fort.



Idag när vi hade varit på babyproffsen började R och jag prata om "nästa barn.." Båda vi längtar så otroligt efter en liten till och längtar tills den dagen kommer. Det är något speciellt med att få barn och få känna den kärleken. Vi har ju alltid sagt att vi vill ha barn väääldigt tätt.

Mamma, pappa barn och barn =]



Nää nu måste jag hjälpa R med William tror jag..låter som han vägrar sova.. :(

HJÄLP??

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja det låter som om det skulle kunna vara små tänderna som är på G..

P fick ju inte sina tänder förren dagen innan han fyllde 1 år så jag är inte heller någon tand expert...



Har misstänkt flera ggr att L håller på att få sina då hon dregglar ovanligt mycket och tuggar frenetiskt på allt och dessutom har varit lite dålig i magen, men inte komma det några tänder där inte =P

Postat av: Frida

Doppa tutten i flytande alvedon eller så tar du alvedon på fingret och "smörjer" det på tandköttet :o)

2009-02-09 @ 21:01:00
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är utmanad, kolla min blogg! :)

2009-02-10 @ 20:50:22
URL: http://bsomibaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback