Doktor,Tacos och filmmys!



Så sammanfattar vi denna dag!
Det gick jätte bra för William att vara hos farfar sin en stund i dag, lite grin men det får man räkna med. Han har börja upptäcka när vi försvinner och börjar darra lite med läppen, Sötälsklingen min!

Hos Kirurgen gick det bra, kändes verkligen jätte bra med läkaren. Han verkar otroligt duktig på det han gör.
Fick kolla ut massa massa MASSA olika typer av inplantat, finns ju verkligen hur mycket som helst! Kollade även vilken size jag skulle vilja ha. Och jag har nog faktiskt redan bestämt mig. Känns sååå bra, kände mig full av liv när jag klev ut från kliniken i dag. Tänk vad detta kommer få mig att trivas igen, återfå lusten att se på min kropp, som jag en gång dyrkade! Åh Åh Åh!

Efter det hämtade vi William, han skulle sova så vi tog en prommis ner på stan, gick på bolaget och köpte nått gott, sen gick vi på videoteket och hyrde 3 filmer och massa massa godis! Vi bestämde även att vi skulle käka Tacos från Biteline ikväll, och det sitter vi och inväntar JUST NU! *Mumma*

W powernapar just nu men lär vakna ganska snart, då blir det lek och gos innan sovdags! =)



Tack för att ni är så jävla bäst, mina kära läsare! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hur många stl större ska du göra då? :)

2009-01-17 @ 17:28:38
Postat av: Bella

Gud va glad jag blev av det här inlägget! =D

Låter som att du har haft en superbra dag och kommer att få en om möjligt ännu bättre kväll.

Ha det bäst!

Kramar

Postat av: Anna Lindström

Mer info kommer vid ett senare inlägg då jag tänkte skriva lite mer ingående.. :) Så Storleken håller ja för mig själv ett tag tills, när det verkligen är 100% bestämt :)



Och TACK Bella, Dina kommentarer är alltid lika fina! Hoppas du har en toppenmysig lördagkväll du med!!!! =)

2009-01-17 @ 18:11:42
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Sizz

Vad härligt att allt kändes bra :) Jag skulle också vilja se mig själv i spegeln och vara nöjd, men hur kan man det när dom är förstora?! Jag är 21 år, och min bröst skulle kunnat sluta växa i åk. 8 :)

2009-01-18 @ 13:06:01
URL: http://sizz.blogg.se/
Postat av: Frida

Du har fått en utmärkelse i min blogg :o)

2009-01-19 @ 00:29:56
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Micke

har hittat din blogg nu via msn eller vad man ska säga:)

trist du är missnöjd med hur du ser ut:( men skönt att du får chansen fixa det:)

du verkar ju som vara en vettig tjej:)

2009-01-22 @ 16:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback