Ny Vecka.



Är det bara jag som tycker helgerna går alldeles för fort??
Vad har vi gjort i helgen då? För först gången på väldigt länge har vi inte gjort något speciellt alls. Bara tagit det lugnt.
Jag har fått 2 ordentliga sovmornar. Det kommer behövas! =)
I morgon bitti åker R till Sthlm på utbildning och blir borta tills Tisdagkväll. Men det kommer gå kanon. William o jag ska passa på att mysa massa! BARA vi två!

Också ska vi till BVC i morgon. Det är dags för att mäta och väga det lilla trollet. Jag gissar på att han är uppe i 8 kg. Han börjar bli riktigt stor min lilla älskling! Också ska han få andra sprutan, Det gruvar jag mig inför. Tycker INTE om att höra och se honom gråta. Bubbas!!
Han har förövrigt börja äta massa massa mat nu. Past o kyckling,Slottspuré m.m. och det börjar han verkligen tycka om nu, sakta men säkert! ;) En stor favorit är iaf Grötpuré som är för 6 månader. Han kan äta en hel burk om han fick som han ville!

Och på Tisdag ska farmor vara barnvakt en stund åt honom, jag ska ju till ortopeden och få en kortisonspruta i andra handen *äntligen!!* Vänster handen är helt återställd nu, hur skönt som helst. Men jobbigt då höger gör JÄVLIGT ont. Så jag längtar faktiskt tills på Tisdag, även fast det gör APONT att få den där jädrans sprutan...

Och snart ska vi börja gå på Babysång. Ska verkligen bli jätte jätte roligt! =)
Väntar på besked bara.


Nä nu ska jag kika runt på lite bloggar sen blir det sängen för min del.
Det är ju trots allt en dag i morgon..och vårat hjärta är morgonpigg ;o)


Här går det undan minsann:-)
har ingen ny bild så jag slänger in den här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback