Resumé av 2008



Här kommer mitt 2008 i bildformat.
Jag kommer aldrig i hela mitt liv glömma detta år då vår Älskade William kom till världen.

Enjoy.




Januari:
Denna månad hade vi äntligen tid för vårat Rutin Ultraljud, det visade sig att det bodde en liten pojke i min mage!
Känslorna var mäktiga och nu längtade vi ännu mer tills Juli 2008.



Februari:
Detta år handlade bara om bebis, Bebis Bebis Bebis.
I februari gjorde vi "halvtid" och började packa för den kommande flytten hem till Sundsvall.




Mars:
Denna månad flyttade vi äntligen hem till Sundsvall och till vårat drömhus.
Jag blev bara större o större och började verkligen känna av "moderskänslorna".
Nu längtade vi MASSA!





April:
Denna månad hände inte mycket alls. Gjorde fint i huset och blev ännu större *Skrattar*



Maj:
Denna månad hade vi bokat in en tid för att göra 3D UL i Stockholm. Passa i samma veva på att träffa Terese som jag träffar alltför sällan. Bodde även på en mycket mysigt hotell samt umgicks med systeryster, i samma veva började jag känna av dom förvärkar som skulle sätta fart ordentligt VÄLDIGT snart och MYCKET för tidigt....


Juni:
Nu började förlossningen närma sig med stora steg. Jag blev ordinerad vila pga förtidiga värkar och samma dag som detta kort togs fick vi åka in på förlossningen. Går inte med ord beskriva vår rädsla just då....



Juli:
Denna månad var lång...lååååååååååååång. Kändes verkligen som om den aldrig skulle ta slut.
Smärtan av alla förvärkar och tröttheten var enorm..Men SNART kom våran underbara belöning.
50 centimeter underbar och 3445 kg härlighet ;)





Augusti:
Denna månad går i amningens tecken. Tror inte man gjorde mycket annat första månaden? =)
Vi njöt av att vara 3 i familjen och var lyckligare än aldrig förr. Fyllde även år (vilket jag helt glömde bort själv) Den enda som existerade för oss och i våra huvud var William.



September:
Ska jag vara ärlig så är hela hösten i ett stort snurr i mitt huvud, Men minns att denna månad kom dom första små leenden hos William. Mina dagar bestod faktiskt mest av att ligga i sängen och försöka vila dom stunder William sov, och när jag inte gjorde det så bytte jag någon bajsblöja eller ammade. UNDERBART!



Oktober:
William utvecklas varje dag men denna månad upptäckte han Alba för första gången och han började även äta flaska efter många många om och men! :)




November:
Likaså denna månad, William lärde sig massa nya saker, bla att greppa tag i leksaker, babygymmet blev plötsligt bara frustrerande då han inte fick tag i leksakerna. Leksakera på täcker var MYCKET roligare ;) William var även på Badhuset för första gången nu.




December:
Nu skulle William började äta pureér på RIKTIGT. Inte BARA massa fruktisar och det gillade han på en gång. Gröt är en stoooort favorit! Allt som går att äta är iofs gott tycker han ;) Och snart var hans första julafton här..
Han passade på att önska alla i sin släkt God Jul med detta kort på ett personligt Julkort.





Med detta säger vi; 2009, Here we come =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Va mysigt ditt 2008 såg ut :)



Födde du för tidigt?

Postat av: Anonym

Vilken söt liten tomte nisse du har

2009-01-08 @ 22:49:34
URL: http://mammaanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback