Så var det över för denne gång..



Ja det är Julen jag pratar om, sjukligt fort gick denna jul! Jag har precis städat undan exakt ALLT julpynt.
Passade på när R skulle ta en långprommis med Alba & William, skönt att städa när man är ensam i huset, slipper liksom stanna av i städandet för att t ex ge W sin napp eller liknande! =)
Dom kom hem för ca 30  minuter sedan och jag hade till o med hunnit duscha och fixa mig.
Nu verkar det som om André Grim tänkte komma förbi en sväng, Hoppas William har vaknat tills dess då :)

Efter det blir det en sväng ut till HelvetesStaden (Birsta). Måste handla lite kortärmade bodys till W. Han har börjat använda så mycket tröjor nu och då tycker jag det skulle vara skönare för han med en tishe under =)
Kanske blir en fika också, Who knows.

Ikväll ska jag o R hyra film och äta gotta och bara mysa!
Älskar dig så otroligt Robert..Min andra halva!!

Och jag är dig evigt tacksam för den underbara son du gav mig! =)





Just dance ...lalalla....!






Kommentarer
Postat av: Frida

Du har blivit utmanad gogrisen! Kolla min blogg :)

Postat av: Jennie

Ajajaj,

grejjen är den att mina förvärkar har ju startat för några veckor sen. Men nu vissa nätter ligger jag bara och grinar för värkarna är så starka. Så fort dom avtar och jag somnar om så startar det om. Jätte obehagligt. Men det är bara vissa nätter.

Ska prata om det med barnmorskan på fredag, för jag har ingen aning hur normalt det är med sådana förvärkar. Är ju bara i v.26



Hur nära kom din knodd det beräknade datumet?





2009-01-06 @ 17:06:16
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback