Vad är det för en dag?



Jo det är ingen vanlig dag, för det är Robbans födelsedag HURRA HURRA HURRA! =]
Mitt hjärta fyller minsan gubbe i dag. Detta är ju en stor dag! Tyckte jag såg lite gråa hårstrån i morse *Fniss*

Hur som helst, R jobbar bara till 12 i dag sen ska vi fixa o trixa hur mycket som helst inför festen i morgon (som jag för övrigt längtar ihjäl mig tills) Vet inte riktigt hur dagen kommer se ut men den kommer säkert bara svischa förbi!

Tänk vad fort detta år har gått. För precis ett år sedan bodde vi fortfarande i Gävle på Övre Arbetshusgatan på söder.
Herregud! Det känns som flera ljusår sedan!!

Anyway. Bara en snabb update liksom.
Såhär såg JAG/VI ut för ett år sedan ; )


Kommentarer
Postat av: mli

Hehe, Jo nu vart jag fan jävligt nervig. Nu fattar man mer vad det är som ska ske ;)

Postat av: Caroline

Man får gratulera herrn i huset :)

2009-01-23 @ 22:22:37
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett GRATTIS i efterskott till Robert!

Hoppas ni hade en bra kväll igår och att festen blev lyckad.

Vi har haft det lugnt och skönt i helgen, i familj och goda vänners sällskap :)

Ja 2008 är verkligen ett år jag aldrig kommer att glömma :) Vad gjorde vi utan våra små prinsar ;)

Ha det så bra!!

2009-01-25 @ 22:09:38
Postat av: Maria

Hmm vet inte vad som hände... det var iaf jag som skrev inlägget ovan :)

2009-01-25 @ 22:10:34
URL: http://misan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback