Din stora dag.


28 Juli


För ett år sedan var vi så fruktansvärt nervösa men samtidigt så förväntansfulla.
Dagarna gick ut på att gå och vänta på dig, älskade du.
Vi försökte lista ut vem du var, gissade hur du såg ut, hade du mycket hår?
Vi älskade dig så oerhört, trots att vi aldrig träffat dig.

Så kom dagen D. Dagen då du kom till oss.
Det gjorde så fruktansvärt ont, men var samtidigt det vackraste och mäktigaste jag varit med om.
Jag minns timmarna på BB, när du låg i mina armar, och jag undersökte varje centimeter av dig med mina ögon.
"Är det sant? Är han äntligen här, min och Robbans kärleksbebis?"
Och det var sant.
Vi var så lycklig när vi fick åka hem med dig, våran alldeles egna älskade William.
Jag älskade dig då och jag älskar dig bara mer o mer för varje dag som går.

Varje månad har haft sin charm. Första månaderna bara avgudade vi att se dig sova. Sova äta och bajsa, det var det enda du gjorde. Men ack så tillräckligt. När du sen log ditt första riktiga leende smalt våra hjärtan. Och när du sen börja greppa,kråla,knyckla, ja, då älskade vi dig bara mer o mer (går det att älska någon så här mycket, tänkte vi nog dagligen).

Nu har det gått ett år. Du fyller nu 1 år. Det är helt otroligt.
Detta år har du givit mig och din pappa, våra bästa år. Aldrig har jag varit så lycklig. Aldrig har jag känt sån otrolig stolthet. Du har förverkliga alla mina drömmar, och mycket mer därtill.

Idag är du en självsäker charmör som älskar livet.
Det bästa du vet är att få leka med dina leksaker, visa oss nya saker, och du undersöker världen till fullo.



Du är och förblir min lilla lilla bebis, trots att du nu är hela 1 år, älskade William.





Kommentarer
Postat av: Hugo

Grattis William på din 1 års dag!

Vi önskar dig en riktigt härlig dag med massor av kramar och roliga saker.

Det är bara drygt två veckor kvar till mitt kalas. Det ska bli så spännande!

Ha en bra dag och hälsa mamma o pappa!

Kram från Hugo m familj

Postat av: AjVid

gRatTiS pÅ dIN 1åRs dAg.

kRaMaR fJåN ajViD

2009-07-28 @ 17:45:28
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Veronica

Stort grattis på din dag William :]

2009-07-28 @ 19:45:15
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Angen & Algot

Stort grattis på 1 årsdagen =)

2009-07-28 @ 22:12:30
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback