Önskelista ;)



För att underlätta för mormor&morfar samt farmor&farfar med flera, med vad som William behöver eller skulle vilja ha så har jag kikat runt både på Birsta samt på nätet. Här kommer lite idéer.

Här är lite kläder från PoP. Om  ni är osäker på storlek eller annat, så uppskattas presentkort!

 



Och här kommer lite leksaker från Fisher Price
Finns att köpa på Barnenshus,lekplaneten och Babyproffsen.





William kommer givetvis älska att leka med vad han än får, men det är bara är smakprov av vad han gillar just nu, så ni inte står där och undrar ".....Vad sjutton ska man köpa åt honom" =)




Kommentarer
Postat av: Bella

Det var schysst gjort mot era närmaste! =) När jag skulle köpa present till min bästa kompis lille kille när han fyllde 1 stod jag bland hyllorna och slet mitt hår ungefär. =P

Hoppas att du har en skön sommar!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback