Plock & städ



Tycker inte man gör annat?
Men det blir väl lätt så när vi inte är hemma så mycket, och när man väl är hemma så måste man göra "to do´s".
Ikväll har jag tvättat och plockat lite inför Stockholms resan, har förmodligen tagit med alldeles för mycket kläder, men så är det alltid. Bättre det än att man står där utan ;o)

Blev en sväng till Birsta idag i blötvädret. Handlade en otroligt charmig kofta till William på Polarn o Pyret. Va tvungen att slinka in där pga hans mockasiner gått sönder för andra gången, men detär service på det stället och vi får alltid välja ut ett par nya, inget snack om saken. Så ska det vara!
Själv köpte jag en vardagsklänning på H&M och 2 Bh:ar (!!).


Roligare än så här blev det inte idag!
Nu ska jag ta ett glas vin och slappa framför tvn innan läggdags, för i morgon är ännu en dag fylld av bus!



Puss



På måndag får jag träffa min älskade vän, som dessutom har en liten liten krabat i sin mage! *LoVe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback