Ännu ett inlägg



Har ju inte skrivit på några dagar ordentligt, då tänkte uppdatera lite vad vi har för oss om dagarna.
Nu i 2 dagar har vi varit i Skärngstabodarna. Igår hade vi riktigt fint väder, så jag,Karin,Harald & William passade på att fylla W´s pool med vatten. Han plaskade som bara den, han är en liten säl den där W. Pappa R kom ut till oss strax före 19. William somnade som en "en klubbad säl" *skrattar* klockan 20 och sov, HELA natten till klockan 06:30 i egen säng (!)

Idag var det ännu varmare, fyllde upp poolen igen och dagen gick i samma stil som gårdagen. Dock tog vi en liten utflykt och käkade lunch på Skatan. Åt världens godaste strömming och potatismos. Ååååh så smarrigt! William åt en tekaka med smör på ;o)

Vi kom hem runt 16, så då satte jag igång på en gång här hemma, packade upp vår stooooora väska, putsade alla fönster, gjorde man, krattade HELA trädgården (när R klippte gräsmattan sist så satt i grässammlaren på, så allt det klippta gräset bara låg överallt, förstår ni?) GUD. Efter det var jag helt slut.

Nu ska jag vräka i mig en påse godis sen ska jag tusan sova! =)



 
   

    


I morgon blir, ÄNNU en dag i Skrängstabodarna. Underbart! =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

va mysigt ni verkar haft d!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback