En Dröm



Inatt drömde jag något vackert, och något alldeles underbart. När jag vaknade var jag alldeles yr och det kändes så verkligt. Jag drömde att vi fick en till familjemedlem. En vacker liten flicka som var helt perfekt, 10 fingrar, 10 tår och ett ansikte att avguda. Mörkt fjunigt hår och William var så stolt över henne.

Det mina vänner, är en dröm!



Nu ska jag sluta drömma. Och återgå till den jäktiga vardagen, vet inte hur vi ska hinna i dag.William sover just nu och om en timme ska vi möta Tina&Tea + Sofia&Melwin för en prommis till Norra berget och avslutning på sången. Och innan dess MÅSTE jag hinna få i William lite lunch. Hur ska detta gå? Supermammor klarar allt, på något sätt!


Hoppas ni får en fin Tisdag trots det lite tråkiga vädret! =]




Jag & R snart ett år sedan.

Kommentarer
Postat av: madde

Jooo.jag vet:( hehe, jag kommer till å med ihåg hur dina fötter såg ut!=) :/ Känns konstigt att gå på dom bara!:( Huaa..! Nä jag får stå ut bara!=)

Postat av: madde

Igår stickdes dom och kändes jättekonstiga..haha:D Man känner sig verkligen som en sexbomb;) Idag är dom bättre,=) Jaa..men gud så Jag gruvar mig..! Kan tänka mig att det är en fantastisk upplevelse..Bara jag ser en förlossning på TV sitter jag å bölar för fullt,och killen fattar ingenting..haha:D

Men hur underbart det än är,så hjälper det inte nu,hehe,är fortfarande skiträdd!!!:(

2009-06-02 @ 14:00:42
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Louise

TACK =) det blir nog skitkul tror jag :)

peter siepen var så dryg förra året, GO GO GO IKEA skrek han hela tiden. Här kommer en soffa, här kommer en stol, GOGOGO. I år har vi T-shirts med minimalt ikeamärke, så jag hoppas han inte lägger märke till det. hahaha

2009-06-02 @ 14:10:12
URL: http://lenalouisebystrom.blogg.se/
Postat av: m-t

ja nu är vi i vecka 36 så nu är det inte så långt kvar förhoppningsvis! jo benny tyckte att han hade blivit stoor.. det är ju sån skillnad på bara några månader. inte som med oss gamm-folk.. =) läste ju någoonstans (i din blogg) att bebisfabriken snart är igång igen.. och benny tycker vi ska "Köra på" med en till när vi ändå är igång.. hahaa...men jag har sagt att jag måste få bli smal igen och "bli mej själv" igen först.. =) känns som att den här lillkotten ska få komma ut först innan en syskonkotte ska planeras... haha

2009-06-02 @ 23:12:01
URL: http://fotbollsfrun.devote.se
Postat av: Carro Mann

Åh!! Vad söt han var lille W :)

2009-06-03 @ 16:04:07
URL: http://carolinmann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback