Ensamstående

Har testat livet som ensamstående mamma nu i 2 dagar då Robban har varit i Sthlm med jobbet. Det har givetvis gått bra, men jag är helt slut. Känner mig som jag skulle ha blivit överkörd av en lastbil. HELT SLUT.
Natten inatt var jätte kämpig. William vaknade 02:30 och va sen vaken till 05:20. Vet inte riktigt vad som var problemet? Han var inte ledsen eller hungrig. Han bara låg bredvid mig och vägrade sova helt enkelt. Så alltför pigg har jag inte varit idag därav min bloggtorka.
Hade lovat min mamma att lägga upp bilder+videoklipp från i Tisdags då William red på en ponny.Så nu ska jag fixa det! =)

Imorgon jobbar R i Övik men räknar att vara hemma vid 13tiden. Såå skönt, HELG!!! Eventuellt skulle min farmor o farfar komma upp och hälsa på (dom bor i Gävle). Det skulle sjävklart vara jätte kul! Hoppas dom kommer. Om inte, så ses vi på semestern, då vi åker ned till dom.


Nu ska jag dö på soffan, men först, Lite bilder + filmklipp. Enjoy!

(Videon är upp och ner). Lite jobbigt kanske, men lägger ut den först och främst för att min mamma så gärna ville se den.
















Kommentarer
Postat av: mormor

Han ser ut och tycka att det år jätteroligt,

det lyser ju om honom, han måste få göra om det i sommar. många pussar och kramar M O M

2009-06-04 @ 19:58:35
Postat av: mamma till tea

hahaha men gud så kenpigt hur sjutton kunde den blivigt så, e e ju helt sjukt ,.. måste ha varit stressat o inte kunnat vänt på den eftersom ja hade tea i famnen hahahaha .. crazy : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback