Sommar sol och värme ;)



Åh, Idag kan absolut ingenting gå fel!

Kan börja med att säga att midsommarafton och helgen har varit otroligt mysig! Umgåts med familjen och bara njutit av sällskapet. Speciellt med Syster!

Idag ska jag & William ut till Skrängstabodarna igen, vart annars kan man bara koppla av och njuta av solen?
Robbie är i Gävle och jobbar. Sista veckan, sen går han på semester. Men han kommer ut till oss ikväll och sover med oss. Idag har vi verkligen inga "måsten" Idag tar vi dagen som den kommer och bara njuter.
För så tycker jag sommaren ska vara.

William har verkligen testat vårat tålamod sista nätterna ;) Han har varit vaken X antal timmar/natt. Varför vet jag inte, barn är väl helt enkelt så, och det är bara att följa med i svängarna. Tror det är för att han utvecklas såå fort nu. Han hinner själv kanske inte med i svängarna ;)


Hur som helst, Idag ska jag njuta, jag ska pussa och jag ska älska.
Gör det ni också!


 

Kommentarer
Postat av: madde

Hehe!=) Ja,idag gårman på övertid,bäbis verka inte kunna klockan!;) Menjag står ut!=) Ibland gruvar jag mig så mycket å tänker, Nää,hur jobbigt det än är med denna mage,kan hon gott få stanna!;=)

Men vissa dagar känner jag mig riktigt peppad å vill ha UT hon;) Blandade känslor hela tiden!:D



Men försöker vara positiv!!=)

Postat av: mamma till tea

saknar er ... men gud hurru , ja ska aldrig någonsin åka utomland utan tommy hahahah , ja tro ja smäller av så jobbigt detta e . o tea gumman e sjukling förkyld som satan , värmeutslag. gör ingenting som ja säger. Puh ja e så sliten. Nu ha momma tagit henne en sväng, o ja vilar. Flyget anna men herregudars tea kan aldrig somna i mitt knä de gick bra ända tills då vi skulle åka till barcelona .du hon skrev som aldrig förr . ja började gråta o hon grät ännu mer haha . så nervös för vägen hem . Ja vill inte haha ! Stackars henne sjuk o allt nu ju o sen flyga hem igen. Men annars gå de bra hahahah bada o vara naken i skuggan hela tiden. gud hon älskar det iaf : )

2009-06-22 @ 18:08:22
URL: http://tnilsson.blogg.se/
Postat av: Syster

Tack för i helgen :) Jag har njutit av att fått sällskapat med dig med Syster Yster :) Puss och kram

2009-06-22 @ 21:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback