Swiiiiisch!


Så säger våra dagar. Dom verkligen bara susar förbi just nu.
Gårdagen blev inte riktigt som vi hade planerat, Alba började kräkas i Tisdags och fortsatte hela eftermiddagen/kvällen/natten och i går morse var hon väldigt slö. Ville absolut inte dricka vatten och kräktes så fort hon fick något i magen. Vid o9-tiden på morgonen kräktes hon även blod. Ringde till Djursjukhuset, som ville självklart att hon kom in, sagt och gjort. Och där blev hon kvar över dagenoch fick dropp. Röntgen visade inget imagen,så förmodligen fick hon något magvirus. För i dag är hon MYCKET bättre. Inge kräk och mycket gladare flicka! Mama´s favorit tjej =]


Idag for Jag,W och min Mamma och handlade lite blommor (för att plantera). För att vara husägar är mer än att bara "bo". Man måste tydligen göra fint i trädgården också (?) *Skrattar* efter det for vi hem till Mamma och där har vi spenderat dagen. William har badat som vanligt den lille sälen, jag har pressat i solen (liiiite) min hud svider nu kan jag medela er som bryr er. Hur som helst, en mycket bra dag. Jo föresten,köpte en special borste till Albas päls igår hos Veterinären, hon hårar så förbaskat och denna borste skulle tydligen ta med "ullen", alltså allt underhår som annars är för litet för en vanlig borste. 500:- gick den attans borsten lös på. Skandal!! Men ack så bra den va! Hon ser jätte liten och tunn ut nu när man fått bort allt jädra hår! Och, hon älskar den! Hon verkligen njuter när man borstar henne.


Oj vad mycket Alba snack det blev i detta inlägg, har föresten fått förfrågningar om henne och varför jag inte skriver om henne. Jag visste inte att det intresset fanns ens. Men hon mår prima ballerina nu iaf.


Imorgon ska jag och William ta en sväng ut på birsta på förmiddagen, Ska handla en "baddräkt" åt honom, inte en sån där tjejig såklart. utan mer som en "baddress". Och sen tänkte jag även kika på en bikini åt mig själv. Har tittat och tittat, men har upptäckt att det inte är fullt så  lätt att hitta någon i min storlek. Sitter den bra runtom, ja, då visar jag hela "halva" bröstet under. Ilandsproblem I know.
Efter Birsta lutar det åt att vi åker till Skrängsta igen. Myser där sen åker vi och badar på Dyket på Lördag.
Måste ju BADA för guds skull. Fast jag och R har redan badat, 2 ggr i den iskalla havet. Brrrrrrrrrr!!


Näää nu tror jag att jag måste kolla om Robban somnade brevid William när han sövde honom, sååå tyst det blev!




Hoppas ni mår gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback