William älskar ALLA sina leksaker.

MMS

William älskar ALLA sina leksaker. Syns det?:)


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Hej hej!

Snubblade in på din blogg av en ren slump och log stort när jag såg er lilla son, vilken liten goding.



Scrollade sedan ner lite mer och då känner jag igen din kille, jag har tidiagare bott i Granloholm på samma gata som honom =)



Och sen ser jag din nya klänning och skrattade högt när jag såg ena kommentaren om dina bröst, jag tänkte exakt samma att jäklar så snygga de var =) Läser vidare och blev så glad över att du är så öppen om din operation.



Efter 2 graviditeter där jag ammat det sista barnen i 1 år kan jag utan att ljuga säga att jag inte har några bröst kvar. Har kollat runt på många ställen, är fast besluten om att operera mina bröst.

Får man fråga om du kan berätta lite om din operation, dina erfarenheter o.s.v. Vart utförde du din operation?



Passar på att önska en trevlig sommar!



Hälsningar Suzanne

Postat av: Carro

SÖTA unge =)) Fy så charmig han är!! SKa bli bättre på inlägg, d LOVAR jag! Följer din blogg lika slaviskt jag med..;)

Det va på PoP som jag såg den första kobodyn, men den hade tyvärr korta armar, kanske är hönsig, men jag vill gärna har långärmat på lilla Mini i början, då jag tycker att Oktober/November är ruggig själv ;) Men tack för tipset!



Ha en bra kväll!

2009-06-10 @ 17:09:14
URL: http://carros80.blogg.se/
Postat av: Anna L

Hej Suzanne!

Jag försökte ta mig till din blogg men den var visst lösenords-skyddad så jag kan inte kika in på din sida och se vem du är =(



Kul att någon känner igen Robban, händer faktiskt då & då att någon lämnar ett litet medelande till honom! Skoj!! =)



Ja, Jag tycker inte att det är något att hymla om att jag har opererat mig, det är ganska uppenbart! Sen är det så många som gör operationer i dag, och jag skäms verkligen INTE över det. Det var något som jag visste, skulle få mig att känna mig hel igen, efter att ha förändrats såå efter graviditet/ammning, som du också vet! =) Vissa stör sig inte på att kroppen förändras, medans vissa knappt klarar av att se sig i spegeln.. Och då är det ju bra att kunna göra något åt det! =) Jag kan absolut ge dig lite av mina erfarenheter ang operationen, olika kliniker,läkare, och allt inom den djungeln (för tro mig, det är en djungel) Första gången jag träffade läkaren och han frågade mig vad jag ville ha...Hahaha jag garvade bara. Jag hade inte den blekaste. Det finns droppformade,anatomiska,runda,knottriga,släta och gud han själv! =) Så om du vill ge mig lösenordet till din blogg så kan jag skriva lite till dig, jag publicerar såklart inte inlägget med lösenordet=)





Hoppas du mår bra! Och att även du/ni får en underbar sommar!

2009-06-10 @ 17:34:54
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Jennie

Anna hur gammal är William nu?

2009-06-10 @ 19:28:43
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback