Bra slut på denna vecka.

Idag har vi varit på IKEA hela familjen + svärmor!
Skulle handa lite mer "säkra hemmet" saker, köpte en grind,lite ljus,lite skålar m.m.

När vi kom hem tog R en långprommis med W och Alba. Jag passade på att lägga mig och vila en stund, för sen skulle jag minsan städa! Sagt och gjort. Nu skiner det här hemma! När jag väl sätter igång är jag kanonsnabb!! =]

Så nu är det läggdags för William och jag har tagit fram lite godis. Tänt lite ljus och ikväll blir det Beck på tv´n.
Riktig myssöndag med andra ord! Me Like! =]

Vet inte riktigt vad veckan har att erbjuda. Återstår att se om det kommer något förslag. På Tisdag är det iaf Babysång, och det lääääängtar vi tills!! =]


Hoppas ni har en ordentlig MYSSöndag!!!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Men vilken söt Zuper-bäbis ;)

Postat av: Anonym

Hej, ja det tycker jag absolut vi ska göra=) ni får komma hit på fika.

2009-03-08 @ 22:56:36
URL: http://jeleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback