Jaha, då var det dags igen!



Lilleman sov oroligt hela natten, men i dag har han varit på bra humör, lite hosta och lite trött men trodde han skulle klara sig från förkylningen. ICKE! Ikväll small det till och han blev en sjukling. Dock ingen feber ÄN, håller alla mina tummar för att han slipper det. Men halsont,hosta och rinnig nästa har han minsan. Stackars liten ängel..
Vi la honom tidigare ikväll eftersom han var så trött.. inom loppet av en timme har han nu vaknat 4 ggr. Jag och R turas om att trösta och natta om och pussa på våran älskling. Känner på mig att denna natt kommer bli låååång och kämpig..

Så i morgon får vi minsan strunta i babysången, väldigt tråkigt men älsklingens hälsa går först.
Vi ska mysa,pussas och dricka vätska och äta glass (och HOPPAS att han vill ha mat igen..) om han så vill. Vid sånna här tillfällen är det inte dags att vara "nyttigamamma" utan vägrar dom all annan mat får man ge dom det dom vill ha och det är viktigt med vätska.

Nej nu ska vi ladda här i soffan.


Ha det bäst kära läsare!! =)

Kommentarer
Postat av: petra

Hej jag håller med dig till tusen, det är bättre att ge dom det som dom vill ha. Tex när Tyra är sjuk så brukar jag ge henne chips för det är det mycket salt på och då blir hon automatisk törstig. Nu är det inte så att jag ger henne mängder men lite iaf. Och självklart isglass det är också bra. Huvudsaken att dom dricker då blir mammahjärtat lite mer lättat. Hoppas att William blir frisk snart kram från oss

Postat av: karla

krya på dig william!! =)

2009-03-30 @ 21:13:35
URL: http://www.karlitalatina.blogg.
Postat av: Caroline

Jag har det likadant här med båda ungarna! Dom somnade inte förrän nu, 21:30 :(

2009-03-30 @ 21:33:51
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad snäll du är! Hoppas att vi och ni klarar oss/er utan feber. Det är nog endå.

2009-03-31 @ 09:17:41
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: J

tråkigt med William..

Jag vill också bli relativ ljus i håret till sommaren och är nyfiken på vad din frisör hade för ide? är det mer å mer slingor som gäller eller? jag menar man vill ju ha en fin grundfärg å lägga dom i ... är bara lite nyfiken! Hoppas William kryar på sig!

2009-03-31 @ 11:37:18
Postat av: Theres

Men kära nån :(

Stackars liten.. Hoppas att du kryar på dig igen William! Kram!

2009-03-31 @ 12:54:24
Postat av: Anna Lindström

J:

Tanken är att vi ska lägga i massa ljusa slingor, mitt hår är riktigt lätt att ljusa upp så jag har den turen, gjorde slingor i januari och dom har blivit mycket ljusare av sig själv. 1 eller 2 besök så är jag nog relativt ljus.



2009-03-31 @ 15:19:30
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback