Lördagssurr.



Idag har vi varit på stan och myst, familjen. Vissa veckor är vi (jag och William) hemma alldeles för mycket så jag BEHÖVER komma ut och se människor. Jag är otroligt social människa och just det här "mammalivet" passar inte ALLTID mig. Lät kanske fel det där, men jag tror nog ni förstår vad jag menar.
Vi handlade ingenting speciellt. Vi tog en lunch på Café Charm och träffade lite olika människor.
Vi tog en sväng på systemet och handlade lite gott vin och någon öl till Robbans fotbollskväll, Haha!

I morgon har vi också fullt upp. Ska träffa min barndomsvän Jessica och Leo och busa med dom! Jag tycker verkligen det är JÄTTE roligt att träffa Jessica, men tanke på ALLT galet och roligt vi gjort genom åren hon och jag. Hon är en väldigt fin tjej med en väldigt fin son, som hon kan vara ordentligt stolt över! =]
Efter det ska vi på Babysim i Matfors, DET tycker verkligen William om. Han är som en säl i vattnet, han skriker verkligen av lycka så fort han får syn på bassängen! =]
Och EFTER den ska vi på middag hos Svärmor och Svärfar!

Puh! Jag kommer somna 20:00 i morgon, och det är en sak som är säkert!
Ett bra botemedeled mot sömnlöshet? Småbarnsförälder!


Hur som helst, i dag när vi gick på stan, jag drog vagnen och R hamnade lite bakom, då sa han helt plötsligt
"Men du...Ta inte det här fel nu, men visst har du lagt på dig lite??"
Många skulle säkert svara genom att klappa till karln, rätt i ansiktet. Men jag blev SÅÅÅ glad när han sa det.
"Är det sant? Tycker du??" Blev mitt svar och vickade lite extra på stjärten! =]
Måste skaffa batterier till våran våg och kika om det verkligen är SANT!
Och när vi ändå är inne och surra om min kropp, så är det nu bara 1 månad kvar till min OP.
Tror ni jag längtar? Jag räknar verkligen dagarna nu!



Har nog inte så mycket mer att skriva. Kastar in en GAMMAL bild! =]


Kommentarer
Postat av: Carro

Förstår hur du menar, mammaledigheten är inget man skulle vilja vara utan för allt i välden, så underbart på alla sätt vis men visst saknar man det där sociala att komma på jobb med arbetskamrater o längta till helg och ledighet! Men tiden går så fort så snart man längtar man till nästa mammaledighet ist ;) Det gäller att ta vara på nuet och försöka komma ut ändå och träffa folk! Hoppas ni får en mysig helg!

Postat av: carro

babycafét är ju det vi går på! Det är samma sak som Öppna förskolan!

2009-03-22 @ 11:55:50
URL: http://hessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin bild, men känner knappt igen dig från de andra bilderna jag sett på dig. Du ser så annorlunda ut just där på nåt sätt, inget illa menat alls, bara ett konstaterande.

2009-03-22 @ 12:31:30
Postat av: Anna Lindström

Anonym: Ja, man kan väl säga att jag hade lit emer kaxig attityd på den tiden! Skrattar Sen gör väl håret en HEL del också kan jag tänka mig. But I like it, Den bilden betyder kärlek för MIG =]

2009-03-22 @ 18:09:50
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja, lite mer attityd såg det nog ut som iaf:) (Det var jag som skrev kommentaren innan också, vet inte varför den blev anonym för jag hade skrivit mitt namn men det försvann. Inte för att du känner mig men ändå, jag tycker det är lite störande med anonyma kommentarer:P)

2009-03-23 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback