Mammahjärtat talar ut.



Det är en otrolig sak, det där med moderskänslor och mammahjärtat.
William åkte för ca 10 minuter sedan, och jag känner mig helt tom, lost, HALV.
Jag vet att han kommer ha såå kul med momor och morfar och busa  massa och sussa sött i sin alldeles egna resesäng hos dom. Det är ju bara JAG som saknar. Han saknar inte mig på samma sätt ju.
Han är utan tvekan, min stora kärlek!

Nej nu ska jag ta en kopp kaffe, ta ut Alba och sen kura ner i soffan och bara, slappna av!
Försöka iaf *Skrattar*





- Take care of my heart, I´ve left it with you.



W som lillbebis.

Kommentarer
Postat av: madde

Men gud sååå fort dom blir stora!!=)

Postat av: Frida

Blåsten är jag inte orolig för. Hon är vänd mot mig så på just den fronten klarar den precis samma som andra sittvagnar.. Hjulen är jag tveksamma över, så just därför tror jag att jag kommer ändra mig 100 ggr till ;o)

2009-03-26 @ 17:23:45
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Mamma Till Tea

ja tycker verkligen att du e så duktig som kan göra så dära, o vara ensam ! DU förstår inte vad ja önskar att ja kunde lämna Tea hos momma o moffa hennes , men ja vill de (kanske ) o ja måste de. Ska nog försöka en dag då ja ha någonting att göra, för ja kan ju inte ens slappna av riktigt då ja tex ska iväg o handla o hon e med sin pappa . utan då stressa ja för att skynda mej hem o träffa henne.. Ja e så knäpp ! Men tro heller inte de kommer komma . Men ja få hoppas för att dom ska känna att de går bra att sova borta ! så nu ska ja banne mej höra med mamma o pappa min o bestämma en dag. Punk slut ! haha ! Men vill inte , vill verkligen inte ! De gö redan så ont ! Suck. trevlig kväll gumman

2009-03-26 @ 19:00:49
URL: http://tnilsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken häftig mage du hade!!! :-)Ja visst är det jobbigt att lämna bort de små?! Jag hade lättare att lämna ifrån mej barnen till barnvakt när jag va mammaledig med första och andra (när jag var 20 och 23) Nu när jag är hemma med tredje (och är 36) sååå känns det som att jag aldrig kommer att lämna henne! ;-) Vilket jag naturligtvis kommer att göra. Egentid är viktigt och det är även bra för barnen att lära känna mormor/morfar/farfar/moster bättre! och när de blir äldre (tonåringar) så tycker man bara att det är skönt att de är borta ibland! hahaha (Betty är född 081030)

Trevlig helg!

2009-03-27 @ 11:01:26
URL: http://blogg.helenashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback