Oh Lovley!


En viktig sak i vardagen är att ta vara på dom små stunder man finner för sig själv. Och att unna sig det där lilla "extra"!
Det ger en extra mycket ork och styrka. Såå, efter nästan en vecka med kräksjukt barn så är krafterna nere på NOLL.
Jag har gått omkring i kläder som varit nerspydda och säkert en och annan bajsfläck! Så i morgon kväll har min R bokat in mig på SPA! Hur underbart ska inte DET bli??
Sist jag var på SPA så var jag bara några veckor in i graviditeten och det var den 9 December 2007. Varför jag minns det? För det var den dagen vi förlovade oss! =]

Spa Maskrosen

En liten beskrivning:

AROMA EXPERT
- resultatinriktad ansiktsbehandling - Decléor.
Den ultimata behandlingen med kraftfulla och aktiva ingredienser. Ger direkta och synbara resultat. Behandlingen anpassas efter hudtyp. I behandlingen ingår: ryggmassage, dubbelrengöring, peeling, varma Oshibori hand- dukar, ånga och porrengöring, aromapressur, aromadränage, aromatisk massage, specialmask efter hudtyp, arm- och handmassage, avslutande behandlande creme.

+
Brynformning, frans- och brynfärgning



Åh så jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh vad lyxigt =)

Postat av: Theres

Gud vad härligt!!

2009-03-05 @ 16:48:39
Postat av: sara

Men det är du värd :)

2009-03-05 @ 20:17:03
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: linn källström

Guuud vad lyx det lät ! :)



får man fråga vad det går på? skulle vilja gå på nått sånt ja med :)

2009-03-06 @ 13:09:50
URL: http://deeppurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback