Svettattacker, och allänt BLÄ!



Så kan jag sammanfatta mitt senaste dygn. Usch vad dåligt jag har mått. Jag trodde att jag skulle slippa detta men tydligen INTE. Jag har sååå ont i bihålorna,ont i halsen,huvudvärk.tungen är svullen så piercingen gör ONT.
Så dagen i dag har jag spenderat i sängen, HELA dagen. R var en gud och stannade hemma från jobbet då jag verkligen behövde sova, för det är bästa medicinen. Förhoppningsvis försvinner det snabbare än det kom, det BRUKAR ju faktiskt inte bryta ut ordentligt på mig. Hoppas hoppas.. =]

Nu har jag varit uppe en stund och killarna ska iväg på en TILL prommis. R älskar att ta långprommisar, och William likaså! Så jag ska studsa i säng en stund till med min älskade bok..


Mycket mer än så har jag nog inte att berätta.


Kraaaaaaam hela daaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback