Tar det aldrig slut?



Lilleman blev dålig igen. Han lyckades behålla maten EN dag. Nu trugar vi på med en tesked resorb var 5:e minut igen. Och det verkar vara det enda han klarar av, så fort han får något i magen i matväg (gröt,välling) så spyr han. Har ringt till sjukvårdsrådgivningen OFTA. Och dom säger att det enda som är viktigt NU är vätska. Mat klarar dom sig faktiskt utan...
Hans tarmar är så ömtåliga nu som dom klarar verkligen ingen mat.
Nätterna är jobbiga och dagarna likaså, men man tänker ju på lilleman..huga! Som tur är så är han vid gott mod trotts allt, dom stunder efter han har sovit är han glad och vill leka, och det är ju ett gott tecken.

R kommer hem ikväll och då får minsan han ha jour med W. I NEED SLEEP!!!


--
Nu ska jag få i mig lite varma mackor som min älskade mamma gjort. Hon har hjälpt mig ENORMT dessa dagar, och det är jag SÅÅ tacksam över!! =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Stackars stackars W !!! =(



Men förhoppningsvis är han härdad mot dom här bakterierna sedan och slipper bli lika dålig igen..



Postat av: Theres

Men nej! Stackars lillprinsen! Hoppas verkligen att du kryar på dig snart William!

2009-03-04 @ 11:51:06
Postat av: Frida

Hej!

Tycker sååå synd om William, och er!!

Arvid är superförkyld och jätteledsen hela tiden, och det tycker jag är "jobbigt"..



Hoppas att det snart bli bättre!!



Kramar/Frida & aRviD

2009-03-04 @ 19:10:29
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glutenallergi?

2009-03-05 @ 09:23:33
Postat av: Anna Lindström

nej han är INTE glutenallergiker! =)

Men han hade en kraftig magsjuka.

2009-03-05 @ 13:55:52
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback