Twilight serien.



Fick mig en glad nyhet när jag satte mig och googlade om Twilight´s böcker. Det finns en hel SERIE av böcker.
Givetvis ska jag ha dessa. Första boken som dom nu gjort film av skippar jag, just pga att jag sett filmen många ggr redan *skrattar* så i dag köpte jag bok nummer två! Bok nummer 3 klickade jag hem för en billig peng från
www.adlibris.se för när jag väl sätter igång och läser så sträckläser jag, så inom någon dag har jag läst ut denna nummer 2! SEN finns det även en 4:e bok, men den lugnar jag mig ett tag innan jag beställer *Hahaha*

OCH det ska snart börjas spelas in en fortsättning på Twilight. "The Twilight saga, New Moon" heter den. ÅH så jag längtar! Hahaha riktig Twilight nörd har jag gått och blivit bara på några dygn =)




Kommentarer
Postat av: Maria-Therese

jodå jag mår superbra! är i v.24 nu. håller på längta ihjäl mej efter den lille skrutten =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback