Up and Down.



Ja i dag har vi simmat och busat, så kan man väl sammankorta våran dag. Har inte hänt något utöver det vanliga.
Tack så hemskt mycket Angelica för tipset om byxorna från
www.Nelly.com Det var precis sånna jag var ute efter. Har sett dom på Gina,Vero moda men dom har inte varit lika snygga. Så nu väntar jag på att dom sak dimpa ner i brevlådan. Good! Hoppas bara dom passar. Beställde XS eftersom mina ben och rumpa är extremt litet. Hoppas verkligen inte byxorna är för stora för mina chickenlegs.
Gud ge mig min gamla rumpa tillbaka!


En ny vecka i morgon. Har inte så mycket inplanerat denna vecka ÄN. Men det hinner nog bli.
Måndag - Babycafe
Tisdag - Babysång
Onsdag - ? En sväng på Birsta?
Torsdag- ?
Fredag - Babycafe (tror jag?) Samt fixa hemma inför middag med mamas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback