BitchBack ;)



Okej. Jag tycker att jag rätt ofta tar elaka kommentarer bra, men när människor inte kan stå för vad dom säger bli jag lite irriterad, så anonym, som skrivit lite frågor till mig, jag kan jätte gärna svara på dina frågor, om du bara kan visa eller säga vem du är. Så du kan adda mig på msn om du känner att du är redo för det, så lovar jag att ge dig exakt svar på allt du frågar? =]




Anonym om Mer svar på tal:

Svaret på första frågan ger sig självt när du skriver sådär. Shit asså,det är bara svenskar som är så känsliga när det gäller att snacka pengar och inkomst. Men vi fattar alla att du inte betalat din operation själv när du skriver så. Du är inte direkt den som drar in cash till hushållet eller hur. Du har max betalat 1 % av din operation själv am I right.

Självklart kan jag INTE bidra med lika mycket pengar till hushåller då jag är mammaledig. Det är näst instill omöjligt. OM min sambo hade en lön på 15.000:- skulle det kanske kunna vara någon mamma som kan hamna på samma nivåg med mammapeng, men nu tjänar han MER än så, och jag studerade innan jag blev gravid, SÅ alltså kan jag OMÖJLIGT bidra med lika mycket som han. Självklart har jag inte cashat ut operationen själv, hur fan skulle jag ha råd med det? Sen om jag har tagit ett lån eller ej behöver ingen annan än jag veta.


Och personer i fråga som måste hitta något negativt MED ALLT är själv sånna som sitter och missunnar andra människor, so what om inte jag har betalat min operation själv? Jag är dödsnöjd med mina boobs, tydligen inte du.
Du sitter säkert där hemma med hängpattarna och önskar att du själv hade råd att göra detta. =]

Bitch right back at ya.



mli  ([email protected]) om Mer svar på tal:
Om du tänker tillbaka, lååångt tillbaka ;) Ångrar du dina förhållanden, t.ex D.K & T.K? Förlovningarna med dem osv? Är det något du skulle ha velat radera eller lärde du dig något utav det?


Oj, klurig fråga Emelie.. Jag vet inte, på ett sätt ångrar jag så fruktansvärt hårt allt som har med Tommy K att göra, i och med vad det resulterade i. det gav mig många blåmärken i själen på tusen olika sätt. Men jag KAN inte ångra det, för det har ju i sig gjort mig till den jag är. D.K minns jag inte ens, så allt med honom ångrar jag på ett sätt naturligtvis *skrattar* OCH jag lärde mig fruktansvärt mycket av mitt förhållande med TK. Jag lärde mig att ingen någonsin har rätt till att skada dig, varken psykiskt eller fysiskt. INGEN har rätt att trycka ner dig och få dig att tro att du inte är något. Minsta tecken på sådant and I´m out of there. =]





Anonym om Frågestund:
Hej!
Kan du lyfta din son nu? Hade du fortfarande smärta efter en vecka? Ha en bra dag!  


Hej! =)
Jag kan utan problem lyfta William. Det har jag kunnat göra snart en vecka. Smärtan satt i ordentligt en vecka ungefär, sen försvann det mer o mer för varje dag!


Ha en fin dag du med!!




Anonym om Mer svar på tal:

Såg att någon frågat hur du hade råd med nya tuttarna. Du skrev delad ekonomi, mena du att ni dela era pengar lika eller ha du dina pengar och R sina pengar?
Vad bra att ni va överens om namnet William och även till kommande barn =)


R och jag delar det mesta inom ekonomin, Vi har matkort ect. Som jag skrev här ovan så tjänar han så pass mycket mer än mig då jag är mammaledig och har inte alls mycket pengar. Men när vi delar ett hus tillsammans SOM BÅDE står på och som BÅDA står som lånetagare på, så kan man inte snåla i en sån här situation, så givetvis har vi delad ekonomi. Just nu, mer till MIN fördel så klart. Men det kommer jämna ut sig den dag även jag arbetar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ha inte "falska" bröst och skull aldrig göra det heller. varför göra bröst? det är ju inte dina... jag ha inte häng bröst fast jag ammat mitt barn...

2009-05-14 @ 17:10:09
Postat av: Ellah

Höru gumman people bicth because of jealouse because they want wht u have but can get it sånna folk ska man inte bry sig om njut av livet isstället och be de fara åt h......



Kram Ellah

2009-05-14 @ 17:26:29
Postat av: Ellah

Om va bo tillsammans så r det inget fel med att dela ekonomi och wht happens in u house thts u problem not anybodies and how u guys share the things at home thts u buisness let noone tell u how to run u life. Its u life not theres they can go bitch about there own lives eller hur...





Hata såna idioter som inte har nåt annat att göra an att kritisera andra.......... Lousy bastards

2009-05-14 @ 17:30:54
Postat av: Anna Lindström

Negativa människa, Du är som exakt alla andra som är avundsjuk, dom som är nökd med SIG SJÄLVA, sitter inte och kritiserar hur andra SER UT, mina fina vänner som är nöjd med sig själv och alla andra, dom ger mig bara tummen upp för min klyfta ;)

Postat av: Annalena

Hej!



Ang denna pengadisskussion skulle jag vilja säga att det spelar väl ingen roll vem som tjänar mest pengar i ett förhållande, om nu din R tjänar mycket mer än dig så är det ju delvis pga att du faktiskt är hemma och tar hand om er son, mao så skulle han inte kunna dra in så mycket som han nu gör om han var pappaledig! Det är ju faktiskt ett tak på f-penningen. När man lever tillsammans är ju allt ditt hans o allt hans ditt ;) Jag tycker du kan skratta åt folk som "missunnar" dig, det är dom som är de patetiska.. Hoppas du är lika nöjd med dig själv som med brösten.. William har väldigt vackra ögon föresten :)

2009-05-14 @ 18:09:30
Postat av: linda

folk e bra avundsjuka så det e lite läskigt :( ,,, fan spelar roll hur du betalar dina nya boobs, har man inga anmärkningar får man ju lätt lån åh kan betala av en liten summa i månaden,, varför ska någon störa sig så hårt på att du har råd ?? hua vilken människa.....



äh man ska följa sitt hjärta åh göra saker man själv mår bra av,,



åh spela roll om din karl har mer inkomst än dig,, för ja vem vet om några år kanske du tjänar mer åh han kan va hemma med barn nr 2 :)



mvh linda

2009-05-14 @ 22:50:33
URL: http://frupetterssons.blogg.se/
Postat av: Jennie

skrattar bitcha på! :D

Har för mej att det här med pengar har diskuterats hej vilt tidigare då du "köpte" en ny mobil.



Att "anonym" orkar lägga sig i, hon verkar ju även att ha ett barn att ta hand om, kanske dags att bry sig på den fronten istället för att kommentera dina bröst (?)



Till anonym - skit i hennes bröst, om jag skulle operera in ett nytt organ för att det skulle få mej att må bättre, ska jag då hoppa över operationen, för det är ju onödigt - det är ju inte "mina" organ jag opererar in ?



Fjanteri fjanteri

2009-05-16 @ 10:20:53
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback