Duktiga killen



Ja igår sov ju William hos sin farmor och farfar för första gången, och allt gick toppen! Lite klurig med maten men det beror på att flera tänder håller på titta fram samtidigt, AJ. Men han somnade utan problem och sov i resesängen till klockan 02, sen fick han komma över till sängen och där sov han til 07:15. Så länge har han aldrig sovit här hemma! =]

Jag o R hade jätte trevligt igår. Vi drack ett glas vin här hemma innan vi tog en taxi ner till Biteline, där åt vi gott och satt länge och bara pratade och myste. Skönt att få vara två vuxna tillsammans en kväll bara. Efter det blev det en prommis upp till Bion. Var väldigt förväntansfull inför filmen, men jag blev lite besviken då jag fick höra att den var 2½ timme lång. Herregud, vem gör en sån lång film? Tortyr! Min rumpa gjorde ont efter 1½ timme. Haha! Filem var bra, varken mer eller mindre än så.

I morse var det tänkt att vi skulle sova ut lääääänge. Men R är så förbaskat morgonpigg så han vaknade typ 07 första gången sen låg han bara och halvsov ett tag innan han började ringa till sin mamma = jag vaknade! Suckjuck! =]
Nåväl, vi for ut rätt tidigt och hämtade våran prins. Och det är SÅN kärlek att få tillbaka sin son ;)


Ikväll har vi inte gjort något speciellt alls. Vi var och handlade lite förut, efter det åt vi gott och myste här hemma allihopa.
Prinsen somnade fort i sin egen säng kl 19:30 sen somnade pappa R på soffan! =]


Jag måste säga att jag älskar mitt hemmaliv och mitt mammaliv och familjeliv. Detta lugn som jag aldrig tidigare känt gör mig så trygg. Att veta att jag har min familj och mitt hem betyder otroligt mycket för mig. Aldrig hade jag kunnat drömma om att känna sån total tillfredställelse med livet.


Imorgon har vi "Röjjdag" här hemma. Gården ska krattas,klippas och fixas. Altan ska fräshas upp och utemöblerna ska på plats så vi kan njuta av våran gård. Dock ska altanen snart rivas för vi (läs min Pappa och R) ska bygga en ny väldigt snart.


Hoppas ni har en lika fin helg som jag har! 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Lät så jäkla mysigt när du skrev "det är sån kärlek att få tillbaka sin son" det gav mej rysningar i kroppen på ett bra sätt! Såg en bild framför mej när jag hämtar upp Felicia hos sin mormor och jag skiner upp som solen för att "få tillbaka henne" :D haha... man dagdrömmer mkt som mamma har jag märkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback