Kul!



Det är såå kul med frågor, så fortsätt!
Har kommit en hel del till, men väntar tills i morgon och ser om det kommer fler så sammanställer jag lite svar då =]




Ikväll har vi busat heeeela kvällen här hemma. William är såå rolig och har verkligen humor! Jag och Robban skrattar så mycket så vi gråter! Efter att William hade somnade blev det ett avsnitt av The Hills och efter det lite mysprat!
Småbarnsförälder som man är så ska vi lägga oss nu. Hur är ni andra föräldrar, lägger ni er tidigt? Vissa kvällar går jag och lägger mig redan klockan 20:00 för att orka med dagarna fulla av bus. Är ni likadan? Eller är ni vaken till 23:30 och kliver upp pigga och fräscha 05:50?!?! =]



Kommentarer
Postat av: Frida

Tyvärr så är jag apdålig på att gå och lägga mig itid !!

Arvid somnar oftast kring 20-tiden.

Då tänker jag "jag lägger mig senast 21.30"...



Dock så är det väääälidgt sällan som jag somnar före 23.30...

Och så kliver jag upp mellan 04.00-06.00...

Sjukt..



Borde sooova tidigare.. suck

Postat av: Michaela

Jag brukar lägga mig vid 23 tiden, men här i huset kliver vi nästan aldrig upp före kl 8. Det händer men är inte ofta :)

2009-05-12 @ 22:16:26
URL: http://miichaelaal.blogg.se/
Postat av: anneli o embla

hhaha jaa jag går oxå o lägger mig tidigt så man orkar med mornarna kl 06.00:) annars skulle man ju se heeelt förstörd ut ju:P hur mår du nu då efter operationen?? blev boobsen fina?:) kramkram

2009-05-13 @ 07:42:42
URL: http://annelajzan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det är exakt samma här, barnen lägger sig 20:00 och då lägger vi oss i sängen och kollar nån serie på datorn innan vi tvärdör =P

2009-05-13 @ 10:16:39
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Nikita

Jag går ofta och lägger mig rätt tidigt mellan 21-22 , annars orkar ja inte me dagarna eftersom albin vaknar så tidigt.. fast nu på sommarhalvåret kan de bli lite senare då vi ofta är ute och grejjar på kvällarna.



2009-05-13 @ 12:01:30
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback