Morsdag.



Idag firar jag min första Morsdag. Och på ett sätt är det inte alls märkvärdigt, men på ett annat sätt känns det helt magiskt. Att JAG faktiskt är Mamma. Mamma till min prins.

Så alla Mammor, Njut i dag. Var glad för alla dina nära o kära!
Ni är UNDERBAR och gör ett FANTASTISKT "jobb"





Mitt första år som mamma




Det har varit en karusell, rent känslomässigt.
Plötsligt står man där medett spädbarn i armarna, och vet ingenting? Hur gör jag honom nöjd, varför gråter han nu,hur hjälper jag honom bli av med sin onda mage? Varför känns det som om inget jag gör duger??

Ja dessa tankar snurrar nog i dom flesta "nya" mammors tankar den första tiden. Det TAR tid att lära känna sitt barn. och du ÄR inte en dålig mamma,du är bara ny =}
OCH du är underbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback