Oh Lord.



Okej. NU tycker jag det är slut diskuterat om mina bröst ett tag! =] Jag frågar väl inte er om hur era bröst ser ut, eller om du rakar dig mellan benen och varför? Eller varför du färgar håret varje månad för att slippa din rätt hårfärg. Varför färga håret, det är ju inte DIN färg? Alltså denna diskution skulle lätt kunna hamna på dagisnivå.

Men NU avslutar jag den!
=]



Njut av era medmänniskor istället, le mot folk, var inte missunsam. Så ska ni se att världen blir en lite vackrare plats en dag!




Denna morgon började totalt uppochner. Hade inget kaffe = dåligt morgonhumör. Sen har vi kommit fram till att William nog mår bättre av en sovning mindre varje dag. Har har sovit 3 ggr på dagarna tills nu, Idag tog jag tag i den saken, höll honom vaken längre i morse så han fick en långsovning innan lunch istället, sen kom Tina o Tea och lekte lite med oss innan vi for till Alnö och badade. Det var toppenmysigt tyckte vi allihopa och barnen somnade som två stockar i bilen påväg hem. Det var bara att lyfta över William till vagnen och där sov han gott i 1 timme.

Känns bra att det gott bra att "bryta" hans sovmönster. Han är så duktig min lilla stora kille!
Och i morgon kväll ska han permiärsova hos sin Farmor o Farfar! Det kommer nog gå bra hoppas jag!
Jag och Robban ska gå på Bio, Änglar och Demoner. Robban har läst alla dom där böckerna och tyckte dom var såå bra och längtade tills den skulle komma på bio. Så i morgon ska han äntligen få se sin film! =]


Nu ska jag fixa med tvätten, vika tvätt och invänta mina grabbar som är och tittar på lite fotboll.




ALL kärlek till min älskade familj!!

Kommentarer
Postat av: p

Hehe antagligen nån som är avis :) kul med respons.. LÄste du min blogg om mina provsvar.. SURT att ligga på gränsen. Dålig ämnesomsättning men inte tillräckligt dålig för att få medecin vilket betyder jag får kämpa ihjäl mig med vikten.. TYPISKT :(

Postat av: Loan

alltså anna, man bara scrollar och scrollar på din sida och det enda det frågas om är bröst hit och bröst dit. alltså lever vi på 80talet eller? precis som att det vore väääärldens största och ovanligaste grej att göra en plastikoperation. det förekommer ju överallt. var och varannan man träffar har ju säkert gjort Något ingrepp. förstår inte riktigt hysterin! själv nöjer jag mig med att veta att du är Jättenöjd över ingreppet och att allt gick bra!

och den här pengafrågan är ju också helt överdrivet. varför lägga sig i andras ekonomi? det har väl ingen annan med att göra. Ingen skulle väl fråga er hur ni finansierar t ex australien resa i några månader, men så fort det handlar och bröst blir folk minsann genast intresserad av hur du har pengar till det. halå det är ju bara bröst. operation eller inte.. vad spelar det för roll.. egentligen..



Jaja, Hoppas allt är bra! :)



2009-05-14 @ 20:20:27
URL: http://lenalouisebystrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nä, men om du har en "frågestund" så får du ju nästan räkna med att folk är nyfikna på tuttarna, speciellt när dom är så nya!



Bra svarat i alla fall!

:-)

2009-05-14 @ 22:04:51
Postat av: Anna

Jag tyckte du var tillräckligt vacker innan operationen och jag har lite svårt för det där med skönhetsoperationer MEN jag menar inte att du på något sätt är dum för att du gjorde det, du är lika vacker nu som innan! Och mår man inte bra så är det ju självklart att man ska göra det man kan för att må bra! Men som sagt, nog pratat om din operation. Tänkte på en sak för ett tag sen, har ni kvar katten? Har varken läst om den i bloggen eller sett den på någon bild. Ha de gott!

2009-05-14 @ 23:13:54
URL: http://annamarie.bloggagratis.se
Postat av: Camilla

Jag är inte så dödsintresserad av tuttarna, men folk ÄR intresserad av tuttar ;) Jag har iaf aldrig pratat med nån som gjort det eller vet om nån som gjort det, så det kan ju vara intressant för folk att få fråga nån direkt liksom (om man tänker på de normala frågorna och inte de anonyma kommentarerna) Men se bara på de kända profilerna som har silikonbröst, de får också ett jävla tjat förmodligen livet ut med frågor om sina bröst, och både positiva och negativa kommentarer. Av nån anledning är just bröstförstoring en sån stor fråga där folk verkar känsliga. Men som du säger, folk fejkar allt.. Naglar, hår, SMINK till och med.. Man får träna och banta för att förändra sin kropp utan uppståndelse. Jag ryggar personligen tillbaka lite av ordet silikonbröst men det är ju jag personligen, sen vad du gör det är ju din grej. Du hackar ju inte på mig för att jag inte vill ha silikonbröst, så jag hackar inte på dig för att du vill ha det, för det är fan samma sak tycker jag :P Kan rakt säga att jag aldrig skulle lägga den sortens pengar på en sån grej, men jag har inget emot att du gör det, det påverkar knappast mitt liv och du verkar nöjd så vad är problemet. Sen är jag nöjd med mina bröst, så vad vet jag om hur det känns? Det enda jag vet är om jag är missnöjd med min kropp och då tränar jag, och då blir jag nöjd, sen har jag bara tur att jag kan göra det gratis och inte för 38.000 =)



2009-05-15 @ 01:47:33
URL: http://camillafranzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback