Regning dag = Birsta dag



Idag har vi varit på Birsta City hela familjen. Vi tyckte det var dags att uppdatera Williams garderob lite. Han växer ju så fruktansvärt. Nu har han stl 80. Köpte lite pyjamas, storpack kortärmade bodys, Jätte läckra Mussepigg mysbyxor och COOLA jeans i mjukt material. Hittade ingen fin tröja tyvärr, så det får bli nästa gång.
Till mamma Anna blev det skorna i förra inlägget, från Nilsson´s för 399:- sen gick vi över på IKEA också och handlade massa olika ramar, som jag egentligen skulle ha handlat för länge sedan.
Mycket mer än så blev det inte.


Just nu har vi "sittaisoffanochslappastund". Vi försöker få William och gå ner i varv innan bad och grötdags, men det går sådär. Han vill hellre klättra över soffan, eller dra i gardinerna eller dra oss i håret. Hahaha..
Det går verkligen undan här hemma, våran lilla bebis har blivit en stor pojke känns det som. Han är verkligen en alldeles egen individ nu, som gärna ger sig ut på upptäcksfärd, så länge mamma o pappa är i närheten. Han reser sig upp utan problem och om han håller i sig i något så tar han också några steg, väldigt ostadigt men han försöker iaf. Han har lärt sig att vinka ordentligt utan problem, säger man hejdå till honom  vinkar han tillbaka. Jag kan tycka mig höra honom säga Alba "abbaa abbbaaa abbbaaa" och Anna eller Mamma "maaaanaaaananaa" och "däääää" betyder där. =)


I morgon är det Babysång, och jag ska följa med R och W dit, kan fortfarande inte lyfta ordentligt, så dans och lyft får R sköta ;o)




Näää nu säger vi Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ojojoj så han växer lilleman! Bara mina som inte växer :( Dom har fortfarande strl 74....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback