Sköna Lördag!



Klockan 9:oo i morse hade jag mitt första återbesök hos kirurg Per Erik Janson. Han tyckte det såg jätte jätte bra ut och allt har läkt otroligt fint. Fick ta av bandaget och se mina nya boobies för första gången ordentligt. Och NU kan jag säga att smärtan har varit värt det! =] Nu behöver jag bara ha en stödbh. Skööööönt!! Jag ser ljuset i tunneln av smärta ;)

R,W och Alba är på Norra berget och gungar och åker rutchkana i morgonsolen! Jag ska slappa lite, sen ska vi ut till svärföräldrarnas sommarstuga i Skrängstabodarna/skatan. Mysigt!!

Har lite bloggtorka just nu som ni märker.
Vet inte vad jag ska skriva om eller vad ni är intresserad att läsa.




PUSS på er allihopa. Hoppas ni njuter av denna varma och soliga Lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback