Dåligt av mig.



Har blivit dåligt uppdaterat på sista tiden. Jag skyller på tangentbordet och tidsbrist.. Dagarna rullar på SNABBT just nu, jag hinner inte mer än vakna så ska man sova igen! Härligt iofs, då är snart julen här med allt vad det innebär!


På dagarna har vi inskolning på dagis. Det går fint, han äter själv,sover med dom andra barnen på madrasser och leker för fullt, men ÄN håller han ögonen på mig! Det får ta den tid det tar, jag tänker inte stressa fram något hos honom, jag har all tid i världen för att ge honom en inskolning som blir bra för honom, det är huvudsaken.

 

Sen har vi haft visningar,varit på visningar. Det budas hit och dit så jag blir alldeles YR. Nu har vi en köpare på vårat hus, så nu ska vi bara vinna budgivningen på älsklingsradhuset! ;o)

Ikväll har vi även fått äta julbord hos Robbans mormor och morfar. Mormor Barbro fyllde 82 och slog till med julkäk! Förbannat GOTT!!! :)

Och efter att vi kom hem därifrån så tog jag tag i lite julmys här hemma. Så nu är adventstakarna på plats, små tomtegubbar på alla hyllor och kanter, Williams julstrumpa på plats och massa annat. Såååå härligt ;)


Nej nu säger jag godnatt. Ska kika på Tv4plus Plastikkirurgerna. AJ! Minns min operation med fasa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback