Lördag!

Först och främst, Idag är jag rekomenderad hos familjebloggarna.se ! Kul!


Dagen i dag är fullspäckad med nöjen. Just nu ligger sonen och mannen och sover lunch, efter det ska vi på Isabells 2års kalas! Efter deeeet ska vi på middag hos min mamma & pappa. William ska sova där i natt, så då passar vi på att mysa lite innan vi far därifrån. Ikväll ska jag & Robbie på Bio!  Liten egentid har vi lääängtat efter!

 

Och i morgon ska vi på en visning på Haparandavägen som vi hoppas på ;o)


Hoppas ni får en mysig Lördag!


Kommentarer
Postat av: Ann

Hej! Haparandavägen kan jag verkligen rekomendera, vi har bott här drygt 1,5 år och jag har aldrig trivts så bra som här. :) Gruvar mig inför den dagen vi måste flytta för att vi inte får plats i vår 3:a längre, så bra trivs vi. :D håller tummarna för er!

2009-11-21 @ 12:15:18
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Hejsan!



Vet inte om jag frågat dig, men jag undrar om du kanske är intresserad av en mykidooträff!? Jag säljer deras snygga/tuffa/coola barnkläder och behöver lite partyn nu i december! Du som värdinna får i december 2 gåvor för du håller en träff och du kan få bra rabatter! :) Skulle du inte vara kul? Bjuda hem vänner, bekanta, släktingar och sen handla julklappar i soffan! :D Jag säljer inte bara barnkläder utan leksaker och sen andra roliga saker! Kläderna är ekologiska och leksakerna är pedagogiska :) Hör gärna av dig om du är intresserad av en träff!

Postat av: Sara

se där ja...Vi bor också på Haparandav. Bra område då man har barn. /Sara

2009-11-21 @ 22:34:27
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback