24 Oktober.



Dom sista dagarna har varit dom bästa på länge. Vi hade det underbart på våran lilla roadtrip. Dessa rekomenderar jag varmt. När jag slog upp ögonen på Fredagmorgon så kände jag sånna krafter och sån energi som jag inte gjort på flera månader. Och ändå hade jag ännu en hel dag nästan, för mig själv. Jag klev inte upp ur hotellsängen förrens klockan var runt 11. Tog en varm och skön dusch. Sen vandrade jag omkring lite i affärerna, åt lunch och sen smet jag in på Barnenshus. Och där handlade jag en sån där leksak med ratt och tuta och olika saker, förstår ni vilken jag menar? =] Den skulle william få när vi hämtade honom tänkte jag.

Mötte upp mamma o pappa o Wille runt 16 och for raka vägen hem och hade pusskalas. Älskade unge!
Han fick presenten och blev sååå glad. Han verkligen älskade den. Gick omkring och bar på den och vägrade släppa taget! =]
Sen kom min mamma hit, pappsen var på firmafest så hon spenderade kvällen här så hon skulle slippa åka så himla många mil fram o tillbaka, när hon skulle hämta honom på kvällen.
Vi åt god kinamat och myste med gotta framför Idol. En riktigt lyckad Fredagkväll!

Idag har vi inte gjort något speciellt. Eller jo vi har varit på Birsta en sväng. Och vädrat ungen! =] Han som klättrar på väggarna om man är hemma längre än till 12. Haha. Efter det tog jag mig en långvila, råkade sova 2 timmar. William han sov 1 timme han. Mamma är en trött människa nu förtiden.
Och ikväll har vi varit på middag hos fam Englund.Smarrigt som vanligt och god efterrätt! Mums!

Nu har vi hållt William vaken lite längre ikväll för att han förhoppningsvis inte ska vakna så tidigt i morgon, då man ställler tillbaka klockan i natt! Brukar kunna bli lite strul med sömnen i detta läge...Hoppas inte!

Jag har nyss gjort nudlar som jag var så sjukt sugen på, fråga mig inte varför. Dessa hormoner och cravings kan göra en galen! =]
Gick in i vecka 17 i Fredags. Snart UL! Wie!

Nu kommer snart min Robbie, då ska vi se Wallander - Prästen.


Hoppas ni har en mysig Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback