4 Oktober


Så var även denna helg avslutad. Det säger bara Svisch så är helgerna förbi känns det som.
Men oj så mycket vi har hunnit göra i huset i helgen. Nu börjar vi fråga oss varför vi inte gjort det tidigare? ;)
Fotograferingen är i morgonbitti klockan o9:oo. Och som jag har förstått det kommer huset läggas ut på Skandia Mäklarna redan samma dag (?), Vore kanon.
Anticimex kommer hit kl 13:oo, för man måste göra en genomgång av huset innan det läggs ut för försäljning, att köpa hus är ju inte riktigt samma sak som att köpa lägenhet..
Allt är så myket grunligare undersökt, och det är ju bra. Vem vill köpa ett hus med möggelskador eller liknande?

Idag fick jag nog en mildare form av migrän. Satt i soffan med Robban och Wille, och sa helt plötsligt till R.."Du..jag mår inge bra.." fem sekunder senare fick jag springa allt jag kunde in till köket där jag kräktes för kung och fosterland. Efter det låg jag däckad i soffan med sprängande huvudvärk. Så antingen var det migrän eller denna hormonhuvudvärk. Sen tvingade jag mig i duschen för att piggna till.

Kvällen sen spenderade vi hos fam Englund. W´s farmor o farfar åker till Grekland på Tisdag, så dom kommer vi inte träffa på ett tag nu.. Men när dom kommer hem ska jag få en present! =]

Nää vet ni, jag är heeelt slut av allt fix och trix, så det bli en tidigt kväll här hemma. Ska kika lite bloggar sen är det natti.
Har ni föresten tips på några mysig "mamma/bebismage/barn" blogg får ni gärna tjoa till!

Kommentarer
Postat av: Eleine

Hej :)

Känner inte dig men nu har jag läst din blogg ett tag. Kul att du lägger upp mycket bilder.

Min blogg kanske inte är så "mysig" men det går väl under genren "bebismage" blogg iallafall :)

Tänkte bara skriva en kommentar så vet du iallafall vem en utav dina läsare är =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback