5 Oktober.


Dagen började riktigt bra. William sov ända till 07:15 och har sovit näästan hela natten. Febern och den rinnande näsan har stört honom några nätter, så en hel natts sömn var mycket välkommet.
Sen var det bara upp och studsa och invänta mäklaren. Fotograferingen blev ivarje fall toppen!
Man blir nog väldigt lätt "blind" när man går hemma så här, för när jag ser fotona så tänker jag "Oj..men alltså..BOR vi här?" =)

Anticimex kom kl 13 så tog pälsade vi på oss tjocka kläder och gick på långprommis, vi var ute och gick i 1½ timme. Var helt slut i benen när jag kom hem! OCH hungrig, kastade i mig 4 mackor på 2 minuter. Gravidmage!

Jag och William låg och vilade när Robban kom hem, så han smög upp och la sig med oss en stund, såå mys.

I morgon skulle vi egentligen ha varit och firat Arvid som fyllde 1 häromdagen. Men då William varit febrig så vill jag inte riskera att han smittar dom andra, sen är han inte helt 100% än. En dags vila till sen är han nog i form igen. Så morgondagen spenderar vi på landet hos min mamma som är ledig. Tänkte försöka vara där hela dagen, då Robban ändå är i Sthlm med jobbet och inte kommer hem förren runt midnatt.

Här hittar ni annonsen.


Nej nu ska jag kura ner mig i soffan under filten med mina skalade morötter.
Ikväll är det Svenska Hollywood fruar! ;o) 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Gud så fint ni bor! =)

Postat av: Anonym

Väldigt fint ni bor! :)

2009-10-05 @ 22:51:02
Postat av: diana ♥

mysig blogg!! Kolla gärna in min! Har tävlingar som jag tror skulle passa dig! =) Kram

2009-10-05 @ 23:28:09
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Theres

Ni har det så fint där hemma så jag tror inte det kommer vara några problem att sälja huset :)

2009-10-06 @ 20:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback