Bra resultat!



Imorse var det som sagt dags för glukosbelastning. Och det var nog det äckligaste jag druckigt! Usch och tvi!
Sen skulle man sitta på en stol och läsa i 2 timmar (!!) Man fick INTE sova. Kan medela att jag var nära att slumra in några gånger. Vart så trött av att bara sitta där, rakt upp och ner, och dessutom HELT tom i magen.
Hur som helst, resultatena efteråt var toppen! Skönt!

Har ju varit visning här ikväll IGEN. Tror det är 3:e gången nu. Det ringer folk hela tiden till mäklaren,så som sagt, nu hoppas vi att det börjas buda snart, så vi kan ge klartecken till radhuset. VILL HA!

Imorgon åker vi ut med William till min mamma rätt tidigt. Robban ska ha möte i Övik kl 13:oo så då måste vi ju vara på plats. Jag själv ska bara slappa som en säl hela dagen. Ligga på hotellrummet, ta ett skönt bad, läsa lite bok och skvallertidning och snaska gotta! Sen på kvällen blir det Middag/Hockey med hans arbetspolare.
Ska bli så mysigt att bara få rå om varandra! =)



Men vet ni, jag tror faktiskt jag glömt att uppdatera er om en stor sak?
William börjar på dagis den 18 November! Lillkillen blir verkligen STOR. Jag hoppas och tror att allt kommer gå toppen. Han är ett typiskt "Dagisbarn".

 

Nu ska jag snaska i mig ett stort grönt fräsht äppel, och sen en påse Turkisk pepper. Mums!

 


Kommentarer
Postat av: Theres

Vad mysigt att bo på hotell och vad spännande med dagis. Hoppas ni har hittat ett ställe med bra personal och miljö :)

Tänk va stor han har blivit..

Ååh, turkisk peppar! Jag döööör va gott! 'avis'

2009-10-21 @ 21:40:07
Postat av: Syster Yster

Åhh, vad skönt att allt såg bra ut :) Håller tummarna att budningarna börjar!

Kramisar

2009-10-22 @ 07:58:55
Postat av: Nikita

Tipsar om en ny tävling i min blogg,

vinn presentkort hos Pirum Parum

(nova star, rockefella,molo kikkid mf)

Tävla här:

http://nikital.blogg.se/2009/october/vinn-ett-presentkort-hos-pirum-parum.html

2009-10-22 @ 12:31:59
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Trollbebisarnas mamma

Hej.

Jag följer (av ngn märklig anledning)din blogg dagligen, men har tills nu inte kommenterat ngt. Kände bara att jag blev lite fundersam över 2-3 saker efter de senaste tiden & speciellt gårdagens inlägg. Jag undrar om du verkligen anser att dagis kommer att kunna ge William den stimulans som han, enligt DIG behöver och som du (i form av hans mor) INTE kan ge honom? Han är väl trots allt bara dryga 1 år? Förstår inte hur man kan påstå att ett barn i den åldern mår bättre av att vara på dagis, än hemma med sin mor eller far, speciellt då du ska vara hemma på dagarna?? Personligen skulle jag aldrig låta ngn annan uppfostra mitt barn och låta dem få se honom/henne växa upp till en individ, då jag faktiskt själv har möjligheten att göra det, dvs vara hemma med barnet! Jag har uppfattat det som att du kommer att vara hemma, då William skall in på dagis. (Graviditet är inte en sjukdom, upplysningsvis!) Eller ska du jobba i väntan på bebis nr 2, eller blir du kanske sjukskriven? Får man ha barn på dagis om man inte är sjukskriven eller arbetssökande (mer än 15 timmar i det senast fallet??) Hur hade du tänkt att palla med 2 barn??! Då får ju william bara vara på dagis 15 timmar i veckan.... Och VAD är ett "dagisbarn"? Snälla förklara det för mig..för det begriper jag överhuvudtaget inte!!



Mvh Tvåbarnsmor som följer bloggen med spänning!

2009-10-22 @ 12:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback