Bloggtorka och trots!


Som ni märker lider jag verkligen av bloggtorka, eller rättaresagt tidstorka. Dagarna är fullt upp attsäga "ajjabajaa, Ajaj, nej william!" Helt otroligt hur mycket trots det kan komma ur en sån liiiiiten kropp!
MEN han har även haft en skithärlig period då han lärt sig otroligt mycket, han pratar massa, går utan problem, klätttrar upp på köksbord/vardagsrumsbord utan problem, till sin mammas förskäckelse såklart...

Idag bestämde vi oss för att bara vara hemma. Har myst och lekt, men vid 13 tiden kände jag att vi behövde få frisk luft i våra lungor. Så vi tog en lång och härlig prommis i höstvädret. HÄRLIGT! =]
Efter det följde vi med min mamma ut till dom och åt middag och lekte. Robban kom inte till sundsvall förren runt 19 då han hämtade oss.
Nu håller William på att somna och vi ska mysa framför Idol.

I morgon är det Babysång på schemat. Har inte varit där på ett tag, förra veckan var vi ju i Övik. Så det ska bli roligt och se hur William tycker det är, sist vi var där var han såå trött att vi var tvungna att gå därifrån..Dom har satt den på helt fel tid...nästan alla barn som är där brukar sova en stund vid just den tiden, 9:30...Dumt!

Fredag blir det bus på drakis med alla dom andra barnen. Ska bli roligt och träffa lite nytt folk! =]
Och till helgen ska vi på Barnkalas och Tea som fyller 1 år! Tjooohooo, hon börjar bli stor hon också!


Nä hurrni, nu säger jag Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha ja dom är riktigt lika.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback