Liten blir Stor


Natten och dagen spenderade jag och William hos min mamma och pappa på landet. Skönt med lite "miljöombyte". Idag var även min mamma ledig, så vi bestämde oss för att åka till Birsta och Drakborgen.
William härjade på riktigt bra måste jag säga, vi åkte bil och klättrade hur länge som helst! Riktigt kul nu när han kommit upp i åldern och man verkligen ser hur han får ut MAX av att leka!

Efter det blev det en sväng till Barnenshus. William fick en egen mobiltelefon och bilnycklar som piper. Väldigt lyckat, han släpper dom inte ur sikte nu! Sen köpte jag lite smått och gott där uppe på övervåningen.

Appropå rubriken måste jag få medela att William har valt att sluta med barnmat nu. Han avskyr det, skriker och gormar så fort en sådan kommer i hans närhet. När vi äter sitter han bredvid och "namnamnam". Så nu efter ett par dagar med test, så äter han bara "vuxen mat". Sin kvällsgröt är utbytt mot vuxengröt även den, men äppelmos till. Mums tycker William!

Han börjar verkligen verkligen bli stor nu min prins.



Mama Loves You!


I morgon åker vi, Jag robbie och William upp till Övik för ännu mer miljöombyte. Robban ska jobba lite, sen har vi bokat hotell, så vi ska mysa mysa mysa! Äta middag ute på kvällen, mysa på hotellet och slutligen, gå på paradisbadet på Fredag. DET kommer William att älska!! =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida

VAd duktig han är William !!

Arvid gillar typ ingen mat, han äter för att han måste. inte för att han vill :(

Men men, det kommer väl...



Var det ni som träffade ARvid o sambon idag på drakborgen?

CH sade att någon sagt typ "Arvid, babysång".

Men sen CH att göra med Arvid som kröp iväg..

Var det ni ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback