Måndag.



I morse valde William att sova ända till 07:45, då han av någon anledning var vaken i 2 timmar inatt.
Klev upp och åt frukost. Fixade lite hemma och lekte lite. Sen får vi på Öpnna Förskolan klockan 09:30.
Där härjade vi i ca 2 timmar, sen var William så trött och kinkig så jag och W tog en långprommis hem, han slocknade på en gång.

Sen har vi bråkat, han och ja. Eller bråkat har vi inte, Jag har försökt berätta för honom att han måste äta mat. Men det vill han inte. Inte just nu. Skulle gissa på att det är tänder som spökar, även denna gång. Han ser så rolig ut med massa tänder ;o) Speciellt när han skrattar ordentligt så man ser dom övre framtänderna. Älskade unge.
Brukar era barn gnissla tänder? William gör det? Fastinte som en sån där osäker grejj. Utan för att få oss och skratta, Han liksom flinar upp sig och sen gnisslar han. Hmm.

Ikväll efter R hade kommit hem så for vi på IKEA. Handlas skulle : Nya gardiner till Vrum. Nya blommor till Vrum. Och en lampa till Vrum. Och vet ni vad? Jag fick med mig allt jag skulle för en gångs skull! =]

Här är lite saker..

   

 

Jag är så jäkla dålig på blommor. Garderobsblommor som alltid är så lätt att sköta. Men till och med dom lyckades jag ha ihjäl under sommaren. Den enda som klarade sig är den som står i det fönster där solen ALDRIG ligger på. Jesus vad jag är sämt på blommor. På övervåningen har vi bara plastblommor, skulle aldrig komma ihåg att vattna där, haha.

 

Ja vad mer? Jo William knatar på mest hela dagarna nu faktiskt. Han går riktigt bra. Han har till och med lyckas öka farten nu, stadigare o stadigare för varje dag blir han. Men när han har riiiiiiktiiiiigt bråttom kryper han ;o)

 

 

 

Nää vet ni vad. Nu är jag helt slut. Finito.

Godnatt på er allesammans!  (kl 19:10) ;o)


Kommentarer
Postat av: Frida

halloj !



Ingen babysång för er?

Arvid saknade ju William !!



massa nya folk... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback