Riktigt dålig söndag måste jag påstå.



Här får ni sanningen alla ni "minfamiljochjagmårjämtbraochärjämtbäst". Svart på vitt, denna dag har varit totalt kass. Vaknade på urdåligt humör, sonen har hamnat i någon form av trots, inget duger och allt är fel. Mat äter han inte och skriker mest åt allt. Jag själv har mått riktigt dåligt,illamående och tröttheten har varit nerslående i dag.
Ska bli såå skönt att få gå och lägga sig och glömma denna dag.

Plus att det älskade monstret till son fick ännu en affektkramp ikväll som skrämde mig till livet. Det är så svårt att veta hur man ska handla.. När ett barn är trotsigt är det naturligtvis viktigt att föräldern visar vad som är rätt och fel, tillåtet och inte tillåtet. Men hur gör man om barnet nu "lider" av dessa affektkramper? Säger jag åt honom,eller stänger grinden till vardagsrummet så han inte KAN gå in till köket och klättra upp på stolarna, så blir han såååå arg att han "glömmer" att andas och blir blå/grå och svimmar och krampar.....
Help help help.. Jag  vet verkligen inte hur jag sak bete mig? Jag kan ju inte låta honom göra vad som helst för att jag är rädd att han ska få affekt?





MEN
I morgon är en ny dag, och jag hoppas jag vaknar på en bättre sida, likaså sonen! =]



Kommentarer
Postat av: karla

theodore får nå liknadet han me jätte jobbigt..jag får blåsa på han så han andas..han blir så ledsen då man säger åt han riktigt ledsen så då glömmer han bort och andas han me..inte kul =/ vet inte heller vad man ska göra åt saken..

Postat av: Jennie

Nej usch ett till anfall :O

Hur blev han efteråt då, rädd ? eller fortsatt han trotsa? ´Tycker det låter så hemskt ! :/



sv: tack så mkt ! Men kan ju säga att det nästan är 2 år tills bröllopet äger rum ;)



2009-09-20 @ 21:26:39
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: emelie

Hoppas de blir bättre. Lucas har också börjat trotsa allt. När han inte får som han vill så skriker han och slänger allt han kan se och slåss gör han också. Men snart blir de bättre, jag lovar =) Dom blir äldre och lär sig mer och mer för varje månad. Men rådfråga bvc och se vad dom kan ge dig för råd ang williams trots och affektkramper. Ha de bra =)

2009-09-21 @ 08:26:53
URL: http://incorrigible.blogg.se/
Postat av: Anna, mamma till Elis

Hoppas det blir bättre snart! It cant rain all the time :) KRAM!

2009-09-21 @ 16:06:02
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback