Snabba beslut



Jag blev helt såld på radhuset i går. Tyvärr kunde inte Robban följa med och se, eftersom han var på resande fot.
Men han ser på mig hur kär jag blev,och ringde mäklaren i morse, så han också ska kunna få se på det.
Med vårat hus går det snabbt. Fotografering av huset på Måndag och mycket att göra innan dess.
Det ska fixas med lampor och röjas i källaren och fixas. Så i dag blir William hämtad av sin mormor och ska spendera dagen med henne, så ska jag & min käre sätta igång och röja här hemma.
Blir en sväng på IKEA och handla lite lampor och dyl.

Allt känns bra och förväntansfullt. Nytt och härligt. En förändring!
Nu håller vi alla tummar vi äger och har, att allt går vägen.

Vet inte vad jag har mer att skriva om?
I går var vi som sagt upp till Handelshuset Outlet för jag skulle kolla på en vinteroverall till sonen. Hittade ingen alls i hans storlek, tyvärr. Men blev en väldigt fin fleece (?) dress för en mycket billig peng.
Efter det spenderade vi resterande tid av dagen med Williams farmor och resten med familjen Englund. Ficks om vanligt smarrig middag av Karin!


Har inte skrivit om livet i magen på länge heller. På något sätt "glömmer" jag ofta att jag är gravid, trots putmagen. Har väl att göra med att dagarna är fullspeckade av olika saker och man har liksom inte tid attfundera och forska om magen på samma sätt nu! =] Men till veckan ska jag till BM igen och jag tycker veckorna springer förbi oss. v14 på Fredag, tjo!

Har även börjar fundera kring namn. Tror minsan det blir en J eller en A! ;o)

 

Nu ska jag sätta igång här hemma.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är så spännande att läsa din blogg för det händer så mycket :) Hoppas det går bra med magen och huset och allt!

Postat av: Chris

Oj då ska ni redan sälja huset ni relativt nyligen köpt. Vad har hänt och hur kommer det sig?



Brukar ju annars vara från radhus till Villa..:)

2009-09-30 @ 12:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback