Tolv. 12. Tååålv.



Ja nu har vi nått dom 12 magiska veckorna. Då risken för missfall minskar dramatiskt och illamående och trötthet ska försvinna. Vet inte riktigt om jag håller med den infon. Tröttheten är värre än värst måste jag påstå! =]
Men man kan dra en lättnads suck över allt kring missfall i varje fall.
Men ibland kan jag tycka att allt snack om det,och att man ska hålla tyst om sin grav tills man passerat v12, Det är nästan som folk tror att man "väntar ett missfall, istället för att man faktiskt väntar barn". Jag är glad att alla i min omgivning vet om att jag är gravid, för om jag skulle fått missfall skulle jag ändå inte kunnat låtsas som ingenting har hänt, och då kan det vara skönt att omgivningen faktiskt vet vad som hänt.
Som jag skrev, jag väntar barn,inte missfall. :)

Men bebis mår bra i min mage och livmodern växer med bestämda steg, det talar mitt matsmältningssyster om! Haha.


  


 

Hur som, i Torsdags for vi som sagt upp till Övik för att "komma ifrån vardagen" lite. Det var mycket skönt. William tyckte det var mysigt att bo på hotell och gå ut och äta på kvällen. Han sov som en stock hela natten lång i hotellets resesäng och vaknade pigg och allert 07:00.

Paradisbadet var en höjdare även det. Han badade tills han skakade! Och efteråt var han såå slut att han sov HELA vägen hem till Sundsvall! =]

 

Jag har varit dålig på att uppdatera på sista tiden,beror helt enkelt på att jag måste prioritera all min "vakna" tid till William, och annars sover jag. Sover sover sover! Men snart är jag tillbaka och är vanliga Anna igen. Hoppas jag! =]

 

Här är mina grabbar på Paradisbadet.

 


Kommentarer
Postat av: mli

Tänkte dra ihop ett gäng mammor och barn för att umgås på drakborgen!



Fredag den 25, vid 12-13 tiden..



Sugen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback