Duktiga killen och söta tjejen!



Min son är så förbannat duktig. Han anpassar sig fruktansvärt bra och fort! Jag njuter av "våra stunder". Jag verkligen tankar kärlek när jag tex går och lägger honom för att sova lunch. Då ligger vi och gnossar näsa med varandra och bara njuter! Sen dom tillfällen då Line INTE ligger vid bröstet så försöker jag tillbringa mer tid och försöker verkligen engagera mig i honom! Alla ni mammor som fått ett till barn vet vad jag pratar om, det där dåliga samvetet man känner.. Även fast man inte borde. Det hör till på något vis..

Nåväl, han lider inte. Han har fått göra så galet mycket roligt den sista veckan, och så mycket uppmärksamhet som han får NU har han nog aldrig fått den lilla plutten. :)


Idag har vi varit hos min Mamma o pappa nästan hela dagen. Willekille har sprungit runt i galonbyxor och plaskat i alla vattenpölar. DET gillar han! Jag & mamma badade Line och hon njöt! Dock inte lika mycket som första badet, då njöt hon så förbaskat så hon sket ner vattnet! *Skrattar*

Lillfröken då? Ja hon blir rundare för varje dag som går. Hon börjar få riktiga gokinder! Hennes mage verkar funka jätte bra. Hon skiter och äter! Mest hela tiden! :)
Jag börjar se ett mönster i hennes mattider. Dagtid äter hon lite MEN ofta, vääääldigt ofta. Men framåt kvällen börjar hennes måltider bli längre och sällan. Hon äter bara ett par ggr på natten och verkar kunna sova hur mycket som helst, och hur länge som helst.
Jag kommer ihåg att William snuttade mer, små-åt många ggr på nätterna. 
Däremot verkar hon inte gilla nappen..Men jag tjurar på. Tillslut fattar hon väl att den är bra att ha.:) Tex då man är ledsen..


Jaaa...Vad har jag mer att berätta då?
Kommer inte på något, är det något ni undrar över så klicka iväg en kommentar.:)



Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback