Såå trött!


Ojojoj vilken heldag!
Fullt ös medvetslös är Williams nya motto! :)

På förmiddagen gick vi prommis så vovven blev glad, då somnade också Line i vagnen. Så när vi kom hem till huset igen blev det dags för lek och stoj på gården för William. Då gick tiden riktigt fort! Vips så var jag tvungen att skynda mig o göra lunch och sen studs i säng för Wille.
Då däckade jag o Line i soffan åh ;)

På eftermiddagen kom Jessica och barnen och gjorde oss sällskap! Wille och Leo lekte massa och vi fick sällskap av varandra:) Kan det bli bättre?NOPE

MEN nu är jag HELT slut.
Färdig för sängen.


I morgon går Wille på dagis så då ska jag o Line bara mysa i soffan.




Trött mamma o baby



Kommentarer
Postat av: Nina

vilka snygga byxor hon har :)

Postat av: Ebbasmamma

ÅÅh vilken sötnos :)

2010-04-21 @ 10:34:28
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback