100831



1 september i morgon. Hur känns det? vemodigt men också roligt.
Sommaren är defenitivt slut. Fram med den stickade halsduken och säg hejdå till sandalerna.
Visst, så här i början av hösten så är det mysigt att tända ljus och krypa upp i soffan med en mysig filt. Att klä sig i varma koftor och mysa med sina hjärtan, MEN.... hösten innebär också regn regn regn och rusk. Vilket jag verkligen HATAR.

Hur som, 1 sept i morgon och på schemat står...... 5 månaderskoll på Line dvs (jävla) sprutor och koll på vikt/längd/utveckling. Det mesta ligger nog på tipp topp. Kanske hon inte utvecklas riktigt lika fort som W? Nu menar jag kroppsligt. Men det kanske var för han var smalare? smidigare? Pratade med Tessan i dag och hennes tös är på dagen 2 månader äldre än Line, men MINDRE, om ni fattar vad jag menar? Hon är snabb i sin utveckling och det hade läkaren förklarat med att hon inte behöver bygga lika mycket muskler som "rundare" bebisar behöver för att orka krypa/stå/sitta m.m.

Äh denna jämförelsemani!!! Min Dotter vänder sig när HON vill, hon äter när HON vill och sover och skiter när HON VILL!


 :)


Mer då?
den 2:a Sept är Line..... 5 M Å N A D E R!
What?

5 månaders sedan jag krystade ut detta underverk? Hjälp.
om 4 månader får  jag inte ens vara hemma och sköta om henne längre?
Iofs. Hennes pappa kommer ta minst lika bra hand om henne, OM inte bättre och sötare.. :)


Nää vet ni. Jag har inget vettigt att komma med mer.
Jag är jätte trött. Har sockerkoma efter 1½kg godisfrossande.
I morse åt jag till o med marabou chokladrulle till frulle...
ILLA!







VI för fem månaders sedan. 5 M Å N A D E R! (snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback